۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶
کد خبر: ۷۲۲۵۴۳

دیدار رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با مراجع و علمای نجف اشرف

دیدار رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با مراجع و علمای نجف اشرف
رئیس مرکز خدمات و جمعی از مسئولان این مرکز با حضور در کشور عراق با برخی از مراجع عظام تقلید در شهر نجف اشرف دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید جمال‌الدین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات و جمعی از مسئولان این مرکز با حضور در کشور عراق با برخی از مراجع تقلید در شهر نجف اشرف دیدار و گفت و گو کرد.

رئیس مرکز خدمات و هیئت همراه در این سفر با حضرات آیات حائری، بشیر نجفی و یعقوبی دیدار و گفت و گو کرد.

حضرت آیت الله حائری در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات مهم و ارزشمند مرکز خدمات، مطالبی را در خصوص وضعیت نابسامان معیشتی طلاب بیان و بر مساعدت بیشتر به ایشان تأکید کرد.

همچنین، حضرت آیت الله بشیر نجفی از تدبیر شایسته رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای و تلاش مرکز خدمات حوزه‌های علمیه تقدیر کرد.

حضرت آیت الله یعقوبی نیز با اشاره به آیه 128 سوره مبارکه توبه «لَقَدْ جَاءَکُمْ رَسُولٌ مِنْ أَنْفُسِکُمْ عَزِیزٌ عَلَیْهِ مَا عَنِتُّمْ حَرِیصٌ عَلَیْکُمْ بِالْمُؤْمِنِینَ رَءُوفٌ رَحِیمٌ» توجه به رنج‌های معیشتی طلاب و توجه ویژه به ایشان را مورد تأکید قرار داده و خدمت‌رسانی رایج در مرکز خدمات را روش انبیا دانست.

رئیس مرکز خدمات در ابتدای این دیدارها با اشاره به مأموریت و رسالت مرکز خدمات، گزارشی از خدمات ارائه شده به طلاب و همچنین نحوه خدمات‌رسانی به طلابی که پرونده فعال آموزشی در مراکز مدیریت حوزه علمیه می‌باشد ارائه کرد.

ارسال نظرات