۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۷۲۴۳۱۷
امام جمعه رومشکان:

نهادینه سازی تفکر بسیجی نیاز جامعه است

نهادینه سازی تفکر بسیجی نیاز جامعه است
لرستان - حجت الاسلام فاطمی نیا به آثار و برکات تفکر بسیجی در جامعه به ویژه ایستادگی در برابر باطل اشاره کرد و گفت: نهادینه سازی تفکر بسیجی نیاز جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام مهدی فاطمی نیا، صبح امروز در دیدار با بسیجیان محلات و ادارات رومشکان با گرامیداشت هفته بسیج گفت: شنیدن کلمه بسیج سبب احساس امنیت و آرامش می شود.

امام جمعه رومشکان بر ضرورت نهادینه سازی تفکر بسیج در جامعه تأکید کرد و افزود: بسیج مظهر حمایت از اسلام و انقلاب است.

وی با اشاره به آثار و برکات حضور بسیج در عرصه های مختلف و خدمت رسانی به مردم، عنوان داشت: تفکر بسیجی همواره می تواند در مقابل باطل ایستادگی کند و آثار و ثمرات پرباری را به وجود بیاورد.

حجت الاسلام فاطمی نیا به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و یادآور شد: در این ایام بسیجی ها مظلومیت همراه با اقتدار خودشان را نشان داده و عملشان نشانگر این بود که حاضرند جان خودشان را تقدیم کنند ولی هرگز امنیت از مردم گرفته نشود.

وی در ادامه مغز متفکر انقلاب اسلامی را ولایت خواند و خاطرنشان کرد: ولایت یک حقیقت ارزشمند و مقدس است و مهم ترین پشتوانه ی امامت و ولایت در تاریخ تشیع، مردم بوده اند.

امام جمعه رومشکان یادآور شد: هرگاه مردم از ولایت و امامت حمایت کردند، شعاع نور ولایت برای همه مردم درخشیده است و هرگاه مردم در حمایت از امامت و ولایت کوتاهی و قصور داشته اند، مصیبت هایی برای جهان اسلام به وجود آمده که بسیاری از این مشکلاتی که در جهان اسلام امروز مشاهده می کنیم، بخاطر دوری از امامت و ولایت است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات