۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷
کد خبر: ۷۲۵۷۵۵
نماینده ولی فقیه در کاشان عنوان کرد؛

فراهم کردن شرایط ازدواج‌ آسان از مهم ترین عوامل کاهش گناه میان جوانان

فراهم کردن شرایط ازدواج‌ آسان از مهم ترین عوامل کاهش گناه میان جوانان
اصفهان– حجت الاسلام والمسلمین حسینی فراهم کردن شرایط ازدواج‌های آسان و مسکن را مهمترین عوامل کاهش گناه جوانان دانست و گفت: خیرین مسکن ساز در دین داری جوان نقش مهمی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی سه شنبه شب در دیدار اعضای مجمع خیرین مسکن ساز شهرستان کاشان، گفت: حکومت زمینه ساز  ظهور باید جامعه صالح ایجاد کند.

وی با تقدیر و تجلیل از فعالان مجمع خیرین مسکن ساز کاشان، افزود: فعالیت فعالان در این عرصه که برای کاهش مشکلات مردم مسئولیت پذیرفته اند قابل تقدیر است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه اوج سعادت بشر با ظهور امام زمان(عج) رقم خواهد خورد، اظهار داشت: ایجاد جامعه صالح و حکومت زمینه ساز برای تعجیل در این ظهور ضروری است.

وی ادامه داد: امام موسی کاظم(ع) می‌فرماید، مردی از دیار قم مردم را به سوی حق دعوت می‌کند و قومی به صلابت فولاد پیرامون او جمع می‌شوند که نه تنها تند باد‌ها نمی‌تواند آن‌ها را به لرزه در‌آورد، بلکه از جنگ خسته نمی‌شوند و به خود ترس راه نمی‌دهند و به خدا توکل می‌کنند و سرانجام به پیروزی می‌رسند.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه با تأکید بر اینکه حکومت زمینه ساز ظهور باید جامعه صالح ایجاد کند، اظهار داشت: یکی از لوازم و مولفه‌های جامعه صالح کاهش بستر گناه است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی فراهم کردن شرایط ازدواج‌های آسان در جامعه و مسکن را از مهمترین عوامل کاهش گناه و تشویق جوانان به امر ازدواج دانست و گفت: امام صادق می‌فرماید هر کس ازدواج کند نصف دین خود را کامل کرده و اگر جوانی ازدواج کند دو سوم دین خود را کامل کرده است، از این رو خیرین مسکن ساز در دین داری جوان نقش مهمی دارند که باید قدر خود را بدانند./1307/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات