۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
کد خبر: ۷۲۵۷۶۱
با حضور قائم مقام رئیس جامعه المصطفی برگزار شد؛

مراسم تکریم معارفه مدیر جدید مرکز توسعه و امور راهبردی جامعةالمصطفی + عکس

مراسم تکریم معارفه مدیر جدید مرکز توسعه و امور راهبردی جامعةالمصطفی + عکس
مراسم تکریم و معارفه مدیر مرکز توسعه و امور راهبردی جامعةالمصطفی با حضور حجت الاسلام خالق پور برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام خالق پور، در مراسم تکریم و معارفه مدیر مرکز توسعه و امور راهبردی جامعةالمصطفی گفت: در مرکز توسعه و امور راهبردی، برنامه‌ریزی مطالعات راهبردی و توسعه سازمانی برگرفته از همیاری نیروهای فهیم و با درایت، مجموعه موفقی را پیش روی جامعةالمصطفی ترسیم نموده است.

قائم‌مقام رئیس جامعةالمصطفی با بیان این که کارشناسان مرکز توسعه و امور راهبردی از چهره‌های مفید، مؤثر و تأثیرگذار در روند تکاملی جامعةالمصطفی هستند، خاطرنشان ساخت: شخصیت‌های راهبردی عموماً بعد از مدتی درگیری با کار اجرایی، عطششان برای نقش‌آفرینی بایسته در حوزه پژوهش‌های مطالعاتی فزونی می‌یابد.

حجت‌الاسلام‌ خالق پور، اظهار داشت: علاقه دکتر شراهی برای ورود به محیط علمی و اثرگذاری در دامنه وسیع مطالعات دانشی، ما را بر آن داشت تا در این جابه‌جایی بتوانیم از ظرفیت‌های دکتر شراهی و دکتر مهدی‌نژاد بهره‌مند گردیم.

وی بر اهمیت حفظ و تقویت شتاب‌ها در برایند مطالعات و تدوین اسناد راهبردی المصطفی تأکید کرد و ابراز داشت: حضور دکتر مهدی‌نژاد در مرکز توسعه و امور راهبردی جامعةالمصطفی قطعاً مفید، مؤثر و مملو از دستاوردهای ارزشمند خواهد بود.

حجت‌الاسلام‌ خالق پور، در بخش دیگری از سخنان خود به شخصیت علمی و توانمندی دکتر مهدی‌نژاد اشاره و تجربیات وی در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی را موردتوجه قرار داد و یادآور شد: آراستگی بر ظرفیت‌های علمی و خدمت در مسیر اهداف راهبردی جامعةالمصطفی از مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیتی دکتر مهدی‌نژاد است.

حجت‌الاسلام‌ خالق پور در بخش پایانی سخنان خود ضمن تأکید بر اهمیت شناسایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و استعدادهای نیروی انسانی در جامعةالمصطفی، خاطرنشان ساخت: زیربنای مدیریت مبتنی بر مشارکت مجموعه در تصمیمات است؛ ترسیم فرایند منطقی و روان در کنار قانونمندسازی فعالیت‌ها و حرکت در مسیر ضابطه‌های قانونی از مهم‌ترین راهکارهای تحول‌آفرینی است.

دکتر شراهی نیز در ادامه این نشست، ضمن اشاره به ظرفیت‌های ارزشمند دکتر مهدی‌نژاد بر اهمیت خلق بهترین و والاترین توفیقات در مسئولیت بزرگ، پرحجم و خطیر مرکز توسعه و امور راهبردی تأکید کرد.

وی با بیان این که باتوجه‌به فهم سازمانی و نگاه راهبردی دکتر مهدی‌نژاد، قطعاً در مرکز توسعه و امور راهبردی شاهد طرح‌ها و اندیشه‌های نو خواهیم بود، خاطرنشان ساخت: تعمیق و راهبردی سازی فضای توسعه از مهم‌ترین رویکردهای پیش روست.

رئیس پیشین مرکز توسعه و امور راهبردی المصطفی در بخش دیگری از سخنان خود توفیق خدمت در سنگر پرستاره جامعه المصطفی را افتخاری بزرگ دانست و ابراز داشت: همواره قدردان تلاش مدیران و کارشناسان مرکز توسعه و امور راهبردی هستیم؛ تمام توفیقات و عملکردها مرهون تلاش وافر این عزیزان است.

دکتر شراهی در بخش پایانی سخنان خود ضمن اشاره به ساختارها و ظرفیت‌های مرکز توسعه و فناوری المصطفی، مرکز توسعه را ستاد سازمان ستادی المصطفی توصیف کرد و با بیان این که این مجموعه، مرکز تأمل و تحلیل داده‌های علمی و دانشی است، خاطرنشان ساخت: امیدواریم مبتنی بر مشارکت سازمانی بتوان رویکردهای نظام‌مند را توسعه داد.

دکتر مهدی‌نژاد نیز در ادامه این نشست، توفیق خدمت در نهاد مقدس جامعةالمصطفی را توفیقی الهی توصیف نمود و با بیان این که همواره قدردان حسن‌نیت المصطفائیان به‌ویژه ریاست مکرم جامعة المصطفی هستم، اظهار داشت: توفیق خدمت در مسیر دین الهی موهبتی عظیم و ارزشمند است.

رئیس جدید مرکز توسعه و امور راهبردی المصطفی در ادامه به تاریخچه آشنایی و ارتباطش با فعالیت‌ها و رویکردهای مرکز توسعه و امور راهبردی اشاره کرد و ابراز داشت: ستادی‌ترین بخش جامعة المصطفی نیازمند نگاه بلند، راهبردی و خلاقه است؛ تا بتوان اهداف و آرمان‌های المصطفی را در مسیر درستی پیش برد.

وی حفظ و تقویت تعامل سازنده با صف و ستاد را از راهبردی‌ترین رسالت‌های مرکز توسعه و امور راهبردی دانست و ابراز داشت: مرکز توسعه و امور راهبردی نماد قانون‌مداری و ضابطه‌مندی در جامعةالمصطفی است؛ تا بتوان برنامه‌ها را مبتنی بر ضابطه‌مندی امور پرقدرت‌تر از گذشته پیش برد.

مهدی‌نژاد در پایان سخنان خود بهره‌برداری از خلاقیت‌ها و نوآوری‌های متناسب با نیاز جامعة المصطفی را مهم ارزیابی نمود و یادآور شد: مرکز توسعه و امور راهبردی جامعةالمصطفی از ظرفیت انسانی مبتنی بر نگاه بلند نخبگانی بسیار ارزشمندی برخوردار است.

مدیر جدید مرکز توسعه و امور راهبردی جامعةالمصطفی معرفی شد

مدیر جدید مرکز توسعه و امور راهبردی جامعةالمصطفی معرفی شد

مدیر جدید مرکز توسعه و امور راهبردی جامعةالمصطفی معرفی شد

ارسال نظرات