۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۷۲۵۸۲۸
نماینده ولی فقیه در کاشان:

با زبان هنرمندانه زیبایی های اسلام را برای نسل جوان بازگو کنید

با زبان هنرمندانه زیبایی های اسلام را برای نسل جوان بازگو کنید
اصفهان– حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: هنرمندان با زبان هنرمندانه خود زیبایی های اسلام از جمله فلسفه حجاب را برای نسل جوان بازگو و تبیین کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در مراسم تکریم و معارفه رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کاشان که در فرهنسگرای مهر کاشان برگزار شد، گفت: خدای متعال هم جمال و هم جلال دارد.

وی با تأکید بر اینکه با جمله اسلام رحمانی مخالف هستم، افزود: من با اسلام رحمانی که برخی اسلام را عاری از صفات جلال می‌دانند و معتقد هستند خدا غضب ندارد مخالف هستم، چرا که غضب خداوند مظهر رحمت خدا است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه خداوند هم رحمت عام و هم رحمت خاص دارد، اظهار داشت: رحمت عام خداوند رزق و روزی است که شامل همه حتی کافران نیزمی شود، اما رحمت خاص خداوند ویژه مومنین و متقین است.

وی با تأکید بر انتقال جمال خداوند به نسل جوان توسط هنرمندان، افزود: جامعه هنری رحمت و جمال خداوند متعال را برای نسل جوان بیان کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: هنرمندان با استفاده از ظرفیت‌های هنری خود فلسفه حجاب را برای نسل جوان تبیین کنند تا نسل جوان بداند اسلام حجاب را برای حفظ کانون خانواده واجب کرده است.

به گفته وی هنرمندان با زبان هنرمندانه خود زیبایی‌های اسلام از جمله فلسفه حجاب را برای نسل جوان بازگو و تبیین کند.

حجت الاسلام والملسلمین حسینی با اشاره به اینکه فطرت انسان‌ها پاک است، اما گاهی روی فطرت انسان‌ها غبار می‌نشیند یادآور شد: هنر هنرمندان غبار روبی از فطرت‌های غبار گرفته است و با زدودن این غبار، نعمت‌های فراموش شده خدا را تذکر دهند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه هنرمندان با بهره گیری از هنر خود، صبر و استقامت ملت ایران را که امام المتقین هستند برای نسل جوان بازگو کنند، اظهار داشت: هنرمندان با استفاده از ابزار هنر، زیبایی‌های کار شهدا و زشتی‌های آمریکا و اسرائیل را برای نسل جوان بیان کنند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات