۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۷۲۹۶۴۱

عیادت نماینده مدیر حوزه از روحانی مجروح تهرانی + تصاویر

عیادت نماینده مدیر حوزه از روحانی مجروح تهرانی + تصاویر
مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه به نمایندگی از آیت‌الله اعرافی از روحانی که دو روز قبل توسط اراذل مورد سوءقصد قرار گرفت، عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سیدعلی میرمطلبی، مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه به نمایندگی از آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور به عیادت حجت‌الاسلام علی رعنا رهبرخواه که دو روز قبل توسط یکی از اراذل و اوباش مورد سوءقصد قرار گرفته و با ضربا چاقو مجروح شده است، رفت.

در این دیدار که حجت الاسلام محمدهادی رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه استان تهران نیز حضور داشت، نماینده آیت‌الله اعرافی پیگیر روند درمان و امور حقوقی و قضایی این حادثه شد.

حجت الاسلام رهبرخواه در بیمارستان بستری است و پلیس هم پیگیر دستگیری عامل حادثه می باشد.

گفتنی است، دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ خبری منتشر شد مبنی بر این که حجت الاسلام رهبرخواه استاد دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید شمسی‌پور و استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد جنوب تهران در خیابان دماوند با چاقو مورد سوء قصد قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام رهبرخواه مقابل دانشکده شهید شمسی پور بود که یک نفر از پشت به او حمله کرده و چند ضربه چاقو به کمر، سر و چشم او زد و در حال حاضر وضعیت وی مناسب نیست و بیشترین آسیب به چشم ایشان رسیده است.

بر اساس اطلاعات به دست آمده فرد ضارب سوار بر موتورسیکلت بوده و همچنان فراری است که مسئولان حوزه علمیه استان با تعامل مسئولان انتظامی و امنیتی پیگیر دستگیری ضارب بوده و تا حصول نتیجه نهایی پیگیری ها ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات