۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۷
کد خبر: ۷۳۱۸۹۰
مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در بیانیه ای:

امروز گفتمان انقلاب اسلامی رقیبی جدی برای استکبار جهانی تبدیل شده است

امروز گفتمان انقلاب اسلامی رقیبی جدی برای استکبار جهانی تبدیل شده است
مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در بیانیه ای تصریح کرد: امروز گفتمان انقلاب اسلامی به یک گفتمان مطرح در دنیا و رقیبی جدی برای استکبار جهانی تبدیل شده است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم به مناسبت گرامیداشت سالروز ۱۲فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوازدهم فروردین، نمونه‌ای بارز از وحدت و انسجام یک امت به رهبری امام خمینی «قدس سره» بود که با حضور آگاهانه ملت فهیم ایران اسلامی به عنوان روز آغاز تثبیت انقلاب بزرگ اسلامی و یکی از روزهای تاریخی و به یادماندنی در تاریخ کشور ایران اسلامی ماندگار شد.

در این روز مردم ایران با رای قاطع خود (۹۸٫۲ درصد)، نظام جمهوری اسلامی را به عنوان نظام مطلوب برگزیدند و در طول ۴۴سال بارها با حضور چشمگیر خود در صحنه‌های مختلف، با نظام و رهبری تجدید عهد کردند.

هدف ملت مسلمان ایران از حمایت و همراهی با نهضت امام خمینی و رأی به «جمهوری اسلامی»، نفی طاغوت و رسیدن به حیات طیبه اسلامی از طریق احیاء و اجرای احکام دین بوده است و این عقیده همچنان در اندیشه و عمل ملت مؤمن ایران پا برجاست.

امروز «گفتمان انقلاب اسلامی» در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی خود با پشتوانه رأی بی‌نظیر و مشارکت حداکثری ملت بزرگ ایران در آن روز سرنوشت ساز و استمرار آن در مناسبت‌های دیگر وعلی‌رغم تمام مشکلات و دسيسه‌های دشمنان، به یک گفتمان مطرح در دنیا و رقیبی جدی برای استکبار جهانی تبدیل شده است.

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم ضمن گرامی‌داشت این روز بزرگ، اعلام می‌دارد؛ در این برهه حساس از انقلاب اسلامی که دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب با بسیج همه امکانات وظرفیت‌های خویش اقدام به یک جنگ شناختی همه جانبه برای خاموشی شعله‌های پرفروغ انقلاب اسلامی نموده‌اند، مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی با اقتداء به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله)، راه پرشکوه و روشن بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) و شهیدان گلگون کفن، مبنی بر استقلال آزادی جمهوری اسلامی را پرصلابت به پیش خواهند برد و از  گفتمان انقلاب اسلامی و اصل بی بدیل ولایت فقیه  محافظت خواهند کرد، و باوحدت وهمدلی  همه اقشار واحاد ملت، همزمان با کارآمدی بیشتر مسئولان نظام در راه رفع تنگناهای معیشتی و گشایش‌های اقتصادی و روز آمدی در عرصه شناخت و رفع مشکلات اجتماعی و فرهنگی و افزایش سرمایه اجتماعی از هیچ گونه تلاش علمی وعملی و جهادی و تبیینی فروگذاری نخواهند کرد.

والسلام

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم

ارسال نظرات