۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۷۳۲۷۶۶
نماینده ولی فقیه در کاشان:

واقعه طبس نشان دهنده قدرت و اراده خداوند برای حفظ نظام بود

واقعه طبس نشان دهنده قدرت و اراده خداوند برای حفظ نظام بود
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: خداوند از ابتدای انقلاب تا کنون بارها قدرت خو را نشان داده است و واقعه طبس نشان دهنده قدرت و اراده خداوند برای حفظ نظام بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی یکشنبه شب در جلسه قرائت قرآن کوچه تشکری، قدرت و اراده خداوند را بالاترین قدرت دانست و گفت: واقعه طبس نشان دهنده قدرت و اراده خداوند برای حفظ نظام اسلامی ایران بود.

وی با اشاره به اینکه خداوند را فرعون را که ادعای خدایی می‌کرد در دریا غرق کرد، افزود: امروز نیز اگر کسی بخواهد در مقابل امام زمان بایستد خداوند قدرت نابودی او را دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی همیشه شاهد معجزات و عنایت خداوند و ائمه اطهار(ع) بوده است، اظهار داشت: خداوند در نظام جمهوری اسلامی قدرت خودش را مکرر به ما نشان داده است و یکی از آن‌ها واقعه طبس است.

وی با اشاره به اینکه واقعه طبس نشان دهنده قدرت و اراده خداوند برای حفظ نظام اسلامی ایران بود، افزود: آمریکایی‌ها بیش از یکصد بار عملیات طبس را شبیه سازی کرده بودند و برنامه ریزی وسیعی انجام داده بودند، اما خدا به شن‌ها دستور داد که حرکت کنند و تبدیل به طوفان شد و عملیات آمریکایی در طبس شکست خورد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه وعده خداوند تخلف ناپذیر است و با مومنین است، گفت: ملت ایران به خدا ایمان دارند و ترسی از دشمن ندارند چرا که می‌دانند خداوند با مومنین است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ابراز امیدواری کرد که نوجوانان و جوانان قرآنی به برکت قرآن آینده درخشانی داشته باشند و با تبعیت از رهبرمعظم انقلاب در مسیر انقلاب و نظام گام بردارند تا انقلاب اسلامی ایران به انقلاب امام زمان(عج) متصل شود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات