۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۷۳۳۱۶۴
نماینده ولی فقیه در کاشان:

مهم ترین درس ماه رمضان انجام واجبات و ترک محرمات است

مهم ترین درس ماه رمضان انجام واجبات و ترک محرمات است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی استمرار ادامه راه شهدا را با قرار گرفتن در مدار تقوا امکان پذیر دانست و گفت: خداوند جان و اموال مومنان به بالاترین قیمت می‌خرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی شنبه شب در یادواره شهدا روستای رحق، گفت: شهدا به مرحله‌ای رسیده بودند که خداوند مشتری آن‌ها شد و خداوند جان و اموال مومنان را به بالاترین قیمت در قبال بهشت از آن‌ها می‌خرد.

وی ادامه داد: خانواده‌های بدون شهید نگران نباشند، چرا که خداوند ظرفیتی را ایجاد کرده است تا آن‌ها نیز از طریق مال و ثروت خداوند مشتری آن‌ها است و مردم روستای رحق کاشان که در ساخت مسجد جمکران با اهالی قم مشارکت داشتند خداوند مشتری آن‌ها است.

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: والده چهار شهید در کاشان معتقد است، اگر خداوند مشتری چهار فرزند او شده است تنها به دلیل کسب روزی حلالی است که ابوی شهیدان خمس و زکات مال خود را می‌پرداخت و تلاش من نیز به عنوان مادر شهدا برای حفظ حیات و عفت بود.

وی ادامه داد: فرد ثروتمندی که سرمایه هفتصد میلیارد تومانی داشت، اما یک ریال از واجبات خمس و زکات خود را پرداخت نمی‌کرد، مال و ثروت میلیاردی او برایش طوق آتش در آخرت شد.

به گفته وی برای استمرار ادامه راه شهدا باید تلاش کنیم تا خداوند مال و جان ما را قبول کند و قبولی مال و جان ما از سوی خداوند تنها با داشتن تقوای واقعی امکان پذیر است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی داشتن تقوای واقعی را سبب قبولی اعمال انسان دانست و اظهار داشت: مهم ترین درس و مشق ماه رمضان انجام واجبات و ترک محرمات و تقوا است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات