۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۷۳۵۹۵۱
نادعلی:

فروش، اصلی‌ترین بخش تولید است

فروش، اصلی‌ترین بخش تولید است
مدرس امور بازاریابی و فروش حرفه‌ای گفت: در حوزه کسب و کار، کشور ایران یک کشور تولیدی است ولی به دلیل اینکه در بحث فروش مشکل داریم، تولیدکنندگان با شکست مواجه می‌شوند.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، امیر نادعلی مشاور و مدرس امور بازاریابی و فروش حرفه‌ای در "نخستین رویداد ملی هم‌افزایی فعالان اقتصادی هیأت" که به همت دفتر اقتصاد جامعه ایمانی مشعر برگزار شد، اظهار کرد: دنیای فروش دنیای گسترده‌ای است.

وی با اشاره به اینکه فروش بخش اصلی و مهم کسب و کار است، عنوان کرد: در حوزه کسب و کار، کشور ایران یک کشور تولیدی است ولی به دلیل اینکه در بحث فروش مشکل داریم، تولیدکنندگان با شکست مواجه می‌شوند.

مشاور و مدرس امور بازاریابی و فروش حرفه‌ای با بیان اینکه دیزاین و بسته‌بندی محصول نیز اهمیت بسیاری دارد، مطرح کرد: باید قیمت و کیفیت در این موضوع مدنظر قرار بگیرد و بررسی شود که در بازار چند رقیب داریم و در این رقابت کجای کار هستیم.

وی با اشاره به اینکه خوب، دشمن عالی است، خاطرنشان کرد: در حوزه تولید هر زمانی که نتیجه بگیریم خوب هستیم، در پیشرفت متوقف خواهیم شد و هیچ زمانی به عالی نخواهیم رسید.

نادعلی با بیان اینکه در زمان‌هایی تبلیغات می‌تواند به نفع رقبا باشد، تصریح کرد: اگر تبلیغات زیاد باشد ولی در بازار محصول به صورت گسترده برای فروش وجود نداشته باشد، تبلیغات ما منجر به فروش محصولات رقبا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین سرمایه هر شرکت و مجموعه‌ای منابع انسانی است، یادآور شد: در مجموعه تولیدی باید تعارفات را کنار گذاشته و به دنبال بهره‌وری هرچه بیش‌تر باشیم.

لازم به ذکر است "نخستین رویداد ملی هم‌افزایی فعالان اقتصادی هیأت" به همت دفتر اقتصاد جامعه ایمانی مشعر در روزهای 18 و 19 خردادماه 1402 حضور 250 نفر از فعالین اقتصادی در قم برگزار شد.

ارسال نظرات