۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۷۳۶۴۸۷
از سوی انتشارات شهید کاظمی؛

هم‌زمان با شهادت امام جواد کتاب «وسعت آفتاب» روانه بازار شد

هم‌زمان با شهادت امام جواد کتاب «وسعت آفتاب» روانه بازار شد
هم‌زمان با سالروز شهادت امام جواد (ع)، کتاب «وسعت آفتاب» که برش‌هایی است از زندگی و زمانه آن امام همام، به‌قلم اکرم کریم‌زاده توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، کتاب «وسعت آفتاب» به‌قلم اکرم‌کریم‌زاده؛ برش‌های کوتاهی‌ست از زندگی و زمانه امام جواد علیه‌السلام، که نگاهی نو به زندگی آن حضرت انداخته است. نويسنده در این کتاب سعی کرده با تکیه‌بر احادیث و روایات و زبانی ساده و روان در قالب یکصد برش کوتاه، زندگی امام جواد علیه‌السلام را روایت کند.

«وسعت آفتاب» یازدهمین جلد از مجموعه چهارده جلدی «چهارده خورشید و یک آفتاب» است که در ۱۰۰ صفحه منتشر شده است.

در بخشی از کتاب آمده است:
بچه‌ها داشتند توی کوچه بازی می‌کردند. از دور گرد و خاکی پیدا شد. مأمون بود که داشت به شکار می‌رفت. همه بچه‌ها فرار کردند؛ اما یکیشان سر جایش ایستاده بود. مأمون جلوتر آمد: «تو چرا فرار نکردی؟»
_فرار مال گناهکار است، من گناهکار نبودم. راه هم تنگ نیست که من جلوی راه تو را گرفته باشم.
بیشتر نگاهش کرد. با تعجب پرسید: «تو کی هستی؟»
_من محمدم، پسر علی‌بن‌موسی.

از دیگر کتاب‌های این مجموعه می‌توان به«تا همیشه آفتاب»؛ برش‌هایی کوتاه از زندگی و زمانه امام زمان(ع) به‌قلم فرشته سعیدی؛ «آفتاب بر نی»؛ روایت داستانی از زندگانی امام‌حسین(ع) به‌قلم زینب عطایی، «آفتاب در محراب»؛ روایت داستانی از زندگانی امام‌علی(ع) و «آفتاب دانش»؛ روایت داستانی از زندگانی امام محمد باقر(ع) به‌قلم بهزاد دانشگر؛ «مادر آفتاب»؛ روایتی داستانی از زندگی حضرت فاطمه‌زهرا(س) به‌قلم مهرالسادات معرک‌نژاد و «به شرط آفتاب»؛ روایتی از زندگی و زمانه امام‌رضا(ع) به‌قلم لیلا شمس که در قالب مجموعه «چهارده خورشید و یک آفتاب» از سوی انتشارات شهید کاظمی چاپ و منتشر شده است.

علاقه‌مندان برای مشاهده و تهیه این کتاب می‌توانند از وبگاه من و کتاب manvaketab.com و همچنین از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را تهیه نمایند.

ارسال نظرات