۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۷۳۶۹۲۹
نماینده ولی فقیه در کاشان تبیین کرد؛

جایگاه حل مشکلات مردم از سوی مسئولان در آینه روایات

جایگاه حل مشکلات مردم از سوی مسئولان در آینه روایات
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: مراجعه ارباب رجوع به مسؤولان ادارات برای رفع حاجات و مشکلات از هر ثروتی در دنیا بالاتر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی یکشنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان که در شهر جوشقان قالی برگزار شد، با اشاره به اینکه حاجت مردم نعمت است، گفت: باید تلاش کنیم حاجت مردم توسط ما برآورده شود چرا که برآوردن حاجت مردم ابدیت ما را درست می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مراجعه ارباب رجوع به مسؤولان ادارات برای رفع مشکلات از هر ثروتی در دنیا بالاتر است، افزود: ما به سوی محدوده پایان عمر در حرکت هستیم و برای ابدیت خود نیازتوشه داریم و یکی از راه‌های آن رسیدگی به کار ارباب رجوع در ادارات است.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: امام حسین(ع) می‌فرماید، اگر عمل هفتاد پیامبر در کارنامه اعمال ما باشد باز روز قیامت خواهیم گفت کاش بیشتر کار می‌کردم.

وی افزود: توصیه می‌کنم مسؤولان روایات امام حسین(ع) و امام سجاد(ع) را همیشه در مد نظر داشته داشته باشند چرا که رفع حاجت مردم به اندازه‌ای مهم است که امام حسن(ع) در حال طواف و در زمان اعتکاف از حالت طواف و اعتکاف خارج شد تا حاجت بنده خدا را برآورده کند چرا که رفع حاجت مردم از اعتکاف در مسجد الحرام بالاتر است.

به گفته وی اگر تفکر مدیران و مسؤولان ما رفع حاجت ارباب رجوع باد هر لحظه از عمر انسان دارای اجر و ثواب و پاداش و سبب تقرب انسان است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه اعمال ما عرضه می‌شود و پیامبراکرم(ص) شاهد اعمال ما است، اظهار داشت: تفاوت بین شاهد اعمال بودن و عرضه اعمال در این است که وقتی اعمال ما عرضه می‌شود امام زمان(ع) به آن عکس العمل نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: اگر حاجات مردم را برآورده کرده باشیم مشمول دعای امام خواهیم بود، اما چنانچه نسبت به کار مردم بی اعتنا باشید دعای حضرت شامل حال ما نخواهد شد.

به گفته وی توزیع عادلانه منابع و منافع ثروت‌های منطقه برای همه مردم منطقه سبب خوشحالی امام زمان(عج) و مشمول دعای حضرت خواهیم شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات