۰۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۷۳۸۳۶
همزمان با دهه فجر؛

مبلغان دینی به مدارس اردبیل اعزام می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل گفت: همزمان با دهه فجر و با هدف آشنایی دانش‌آموزان با گفتمان انقلاب اسلامی و همچنین آرمان‌های امام و رهبری و ارزش‌های دینی، مبلغان دینی به مدارس این استان اعزام می‌شوند.
جوانان و مسجد


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حامد علامتی، مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل شب گذشته در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این اتحادیه با ویژه برنامه های دینی و فرهنگی میهمان مدارس استان خواهد بود.

وی با اشاره به اجرای طرح پاسخگویی به شبهات دینی دانش آموزان خاطر نشان کرد: این برنامه از اصلی‌ترین و محوری‌ترین برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان است که با هدف ایجاد بصیرت در دانش‌آموزان انجام می‌شود.

علامتی همچنین از اعزام روحانیان مبلغ به مدارس اردبیل خبر داد و گفت: اعزام روحانیان به مدارس در قالب با هدف آشنایی دانش‌آموزان با گفتمان انقلاب اسلامی و همچنین آرمان‌های امام و رهبری و ارزش‌های دینی صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: نسل سوم و چهارم انقلاب باید با آگاهی از حوادث دوران انقلاب بتوانند دشمنان این انقلاب را بهتر بشناسند و درصدد خنثی کردن اهداف شوم آنها باشند.

علامتی خاطر نشان کرد: دشمنان نظام اسلامی نسل جوان را در عرصه‌های فرهنگی و تربیتی مورد هجمه قرار داده اند که برای مقابله با این هجمه‌ها و شبهه‌افکنی اتحادیه در صدد است با برگزاری نشست‌های مختلف بصیرت و هوشیاری نسل جوان و نوجوان را در سنگر تعلیم و تربیت ارتقا دهد.

وی انتشار کتاب «روح‌الله و جز او» جلد سوم و چهارم با هدف معرفی شخصیت امام راحل و رهبر معظم انقلاب همچنین کتاب «ماموریت‌های غیرممکن» اتفاقات حوزه سیاسی پیش از انقلاب و همچنین تهیه نرم‌افزارهای مختلف را از جمله اقدامات صورت گرفته در حوزه فرهنگی و برای ایام دهه فجر اعلام کرد./935/د102/ص

 

ارسال نظرات