۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۷۳۹۷۰۰
نماینده ولی فقیه در کاشان:

همه باید برای اقامه نماز جماعت اول وقت در ادارات اهتمام داشته باشند

همه باید برای اقامه نماز جماعت اول وقت در ادارات اهتمام داشته باشند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: هنگام بررسی پرونده اعمال انسان در قیامت اگر نماز قبول شود بقیه اعمال نیز قبول خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی پنجشنبه شب در جمع اعضای ستاد اقامه نماز شهرستان کاشان با تقدیر و تجلیل از زحمات دبیر ستاد اقامه نماز کاشان، گفت: اقدامات انجام شده در رابطه با افزایش دانش رسانه ائمه جماعت مدارس و ادارات، تعیین رابط تعیین رییس قابل تقدیر است.

وی با تأکید بر اقامه نماز اول وقت در ادارات و نهاد‌ها گفت: توجه اقامه نماز اول وقت در ادارات مهم و در آموزش و پرورش اهم است و باید به این مهم توجه ویژه‌ای شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه خداوند زمانی که پرونده اعمال انسان را در قیامت بررسی می‌کند، اظهار داشت: هنگام بررسی پرونده اعمال انسان در قیامت اگر نماز قبول شود بقیه اعمال نیز قبول خواهد شد.

وی همچنین با بیان اینکه تمام ابدیت انسان‌ها به نماز گره خورده است، افزود: به مدیران توصیه می‌شود نماز اول وقت را در نمازخانه‌های ادارات اقامه کنند تا بقیه با تأسی از مدیر اداره نسبت اقامه نماز اول وقت اهتمام داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تاکید بر تبدیل اعتقادات فردی به اعتقادات جمعی در اقامه نماز جماعت گفت: فرهنگ نماز اقامه جماعت اول وقت در اجتماعات، ادارات و نهاد‌های دولتی باید نهادینه شود.

وی در ادامه به لزوم داشتن برنامه مدون توسط ائمه جماعت طی ۹ سال تحصیل دانش آموز در مدارس تأکید کرد و گفت: اقامه نماز دانش آموزان طی ۹ سال تحصیل در مقطع ابتدایی می‌تواند تاثیر شگرفی در انس دانش آموزان با نماز و خدا داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین به لزوم جذب خیرین برای برنامه نماز توسط شرکت و مجمع خیرین برای حق الزحمه ائمه جماعات اشاره کرد و افزود: همه باید برای اقامه نماز جماعت اول وقت در ادارات اهتمام داشته باشند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات