۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۸
کد خبر: ۷۴۱۶۱۰
مدیر ستاد اقامه نماز لرستان مطرح کرد؛

ضرورت بهره مندی از ظرفیت های فرهنگی و تبلیغی در راستای ترویج ارزش ها

ضرورت بهره مندی از ظرفیت های فرهنگی و تبلیغی در راستای ترویج ارزش ها
حجت الاسلام چراغی گفت: با بهره مندی از ظرفیت فضای مجازی و آموزشی باید در راستای ترغیب و تشویق آحاد جامعه به اقامه نماز نقش آفرینی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام محمد جواد چراغی، عصر امروز در دیدار با سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات استان لرستان گفت: ترویج فرهنگ اقامه نماز در سازمان ها و ادارات سهم مهمی در صیانت از نیروی انسانی دارد.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان با تاکید بر اینکه مدیران باید حاضر در صف نماز باشند تا همکاران نیز الگو بگیرند، افزود: اقامه نماز اول وقت باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: فضا و امکانات لازم در اکثر ادارات برای اقامه نماز فراهم شده است و وضعیت اقامه نماز در ادارات و سازمان‌های دولتی نسبت به گذشته بهتر شده است اما هنوز در سطح جامعه با رسیدن به نقطه مطلوب برای اقامه نماز فاصله داریم.

حجت الاسلام چراغی بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز هم‌افزایی در مورد ارائه محتواهای نمازی از طریق انتشار کتب و محتواهای آموزشی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: با بهره مندی از ظرفیت ها می توان می‌توان مفاهیم مربوط به نماز، احکام و یا اهمیت آن را به افراد منتقل کرد و نباید از ظرفیت فضای مجازی در این زمینه غافل شد.

حجت الاسلام چراغی یادآور شد: ستاد اقامه نماز استان در هر دوره سه ماهه سعی داشته تا دایره این نفوذ را در کانال‌ها و گروه‌های فضای مجازی گسترش دهد.

وی عنوان کرد: تلاش بر این بوده که مسابقات و فراخوان‌های نمازی ستاد در بیشترین سطح مجازی منتشر کند و با بهره مندی از این ظرفیت به ترویج و تبیین ارزش ها بپردازیم.

ابراهیم بهروج
برچسب ها: نماز جامعه ادارات
ارسال نظرات