۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۷۴۲۱۹۳
حجت الاسلام والمسلمین محمودی:

۸۰ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی، طلاب طرح امین را کارآمد ارزیابی کردند

۸۰ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی، طلاب طرح امین را کارآمد ارزیابی کردند
مدیر حوزه علمیه فارس گفت: ده هزار نفر از دانش آموزان و والدین در نظرسنجی شرکت نموده و ۸۰ درصد از آنان، کارآمدی مبلغین طرح امین را "خیلی خوب" ارزیابی کردند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی مدیر حوزه علمیه فارس با اشاره به اعزام مبلغین حوزه علمیه به طرح تربیتی امین مدارس گفت: در قالب طرح امین 2700 مبلّغ در مدارس فارس مشغول فعالیت های تربیتی هستند.

وی افزود: با توجه به جلسات هفتگی کمیته همکاری حوزه علمیه فارس و اداره کل آموزش پرورش روند این طرح رو به افزایش بوده و مدارس بر اثرگزاری حضور این طلاب در امر تربیت اذعان دارند.

مدیر حوزه علمیه فارس اعلام کرد: نظرسنجی استانداردی با همکاری متخصصین این امر تهیه گردید که ده هزار نفر از دانش آموزان، والدین و کادر آموزشی در آن شرکت کردند و در نهایت بالغ بر 80 درصد از شرکت کنندگان میزان کارآمدی مبلغین طرح امین را خیلی خوب ارزیابی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی اظهار داشت: ماه محرم و صفر 30 درصد از ظرفیت تبلیغی کل کشور به استان فارس اختصاص پیدا کرد و این توفیق عظیمی بود.

وی تاکید کرد: بهبود معیشت طلاب و روحانیون گرامی را با جدیت پیگیر هستیم و طی جلساتی با استاندار فارس، تامین مسکن طلاب در دستور کار ما قرار گرفته است.

ارسال نظرات