۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۷۴۲۵۵۸
معاون اول دادستان کل کشور:

عاقبت ذلت بار صدام نتیجه اعتماد به دشمن بود

عاقبت ذلت بار صدام نتیجه اعتماد به دشمن بود
حجت الاسلام موسوی گفت: صدام توسط کسانی سرنگون شد که یک روزی مورد حمایت آنان بود و به او سلاح می‌دادند و در نهایت او را به اوج ذلت رساندند و این نتیجه اعتماد به دشمن بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام سید محسن موسوی معاون اول دادستان کل کشور در نشست حقوق بشر آمریکایی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) گفت: سیره حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) برای ما درس بزرگی است که حافظ و امین ولایت باشیم و از دشمنان خدا بیزاری بجوییم.

وی به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: صدام توسط کسانی سرنگون شد که یک روزی مورد حمایت آنان بود و به او سلاح می‌دادند و او را علیه مسلمانان تحریک به جنگ افروزی می‌کردند و در نهایت او را به اوج ذلت رساندند و این نتیجه اعتماد به دشمن بود.

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: مقام معظم رهبری به دشمن شناسی تاکید دارند تا جنایات مستکبرین عالم به خصوص آمریکا فراموش نشود و جوانان ما باید بدانند علت دشمنی با آنان جنایاتی است که در حق بشریت رقم زده اند و باید در خصوص حقوق بشر دروغین آمریکا روشنگری شود.

وی در پایان تاکید کرد: انقلاب اسلامی به واسطه حضور به موقع مردم در صحنه‌ها همچنان پایدار مانده است و ملت ما علی رغم همه توطئه ها امروز محکم‌تر از قبل به پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادگی می‌کند.

ارسال نظرات