۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۷۴۴۵۸۳
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان خبر داد؛

تشکیل قرارگاه تعالی خانواده در کاشان

تشکیل قرارگاه تعالی خانواده در کاشان
اصفهان – فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب در زمینه تعالی جمعیت از تشکیل قرارگاه تعالی خانواده خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ کریم اکبری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری و هفتمین اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان کاشان که در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه کاشان، گفت: پیشرفت و تعالی کشور برای رسیدن به اهداف متعالی انقلاب اسلامی در گرو تحقق گام‌های پنگانه رهبری است که برای بسیج تبیین و ترسیم کردند.

وی افزود: مطالبه گری و تشکیل هیات‌های اندیشه ورز برای مجامع بسیج واقشار بسیج به صورت تخصصی محقق شده است و دستاورد‌های زیادی داشته است که می‌توان به رویش‌های این مجموعه در شهرستان و کشور اشاره کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان ادامه داد: مجمع بسیج شهرستان کاشان توانسته طراحی و راهبرد نگاری خوبی را بر اساس آسیب‌ها و معضلات شهری داشته باشد که یکی از طرح‌ها تشکیل قرارگاه‌های جهادی و شورای‌های محله‌های اسلامی است.

سرهنگ اکبری تعداد قرارگاه‌های جهادی و شورای‌های محله‌های اسلامی در سال ۹۸ را تنها ۱۰ قرارگاه اعلام کرد و با اشاره به اینکه قرارگاه‌های جهادی و شوراهای محله‌های اسلامی کاشان در سال ۹۹ به ۲۰ قرارگاه افزایش یافت، گفت: تعداد قرارگاه‌های جهادی و شورا‌های محله‌های اسلامی کاشان امروز به ۷۶ قرار افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در کشور الان ۱۱ هزار قرارگاه جهادی یا شورای محلی اسلامی فعال شده است، یادآور شد: راه اندازی قرارگاه‌های جهادی و شوراهای محله‌های اسلامی کاشان با محوریت مسجد امروز به عنوان طرحی پایلوت توسط وزارت خانه ها، نهاد وارگان‌های سراسرکشور اجرا می‌شود.

به گفته وی توانسته ایم با همکاری همه نهاد و دستگاه‌ها یک الگوی موفق از مدیریت جامعه اسلامی برای رسیدن به جامعه اسلامی را از طریق ۵ گام «وقوع انقلاب اسلامی، تشکیل نظام اسلامی، تشکیل دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی» که رهبری که ترسیم کردند ارائه و به عنوان الگو در کشور پیاده شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان همچنین از تشکیل قرارگاه تعالی خانواده در کاشان خبر داد و افزود: امروز تنها با کار و تلاش جهادی و با تاسی به رهنمود‌های امام و رهبری و سیره شهدا می‌توان گام‌های بلندی را برای افتخار آفرینی انقلاب اسلامی و پیشرفت انقلاب در دنیا برداشت.

به گفته وی رهبر معظم انقلاب طی سال‌های گذشته مکرر به عبور از گردنه سخت تاریخی اشاره کرد، اما امسال اعلام کرد در حال نزدیک شدن به قله هستیم و برای رسیدن به قله تحقق پنج گامی که از سوی رهبر معظم انقلاب ترسیم شد ضروری است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات