۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۷۴۶۰۲۷
نماینده ولی فقیه در فارس:

علما و روحانیون با استفاده از فضای مجازی صدای مظلومیت مردم فلسطین باشند

علما و روحانیون با استفاده از فضای مجازی صدای مظلومیت مردم فلسطین باشند
حجت الاسلام و المسلمین دژکام گفت: مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا هستند و هر فرمانی در زمینه حمایت از فلسطین داشته باشند برای ما لازم الاجرا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس ، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس در دوره دانش افزایی مدیران مدارس علمیه فارس گفت: حضور مبلغین در میان دانش آموزان و جوانان موجب رشد و تعالی در جذب حوزه علمیه می شود چراکه مبلغین نماینده حوزه هستند و جوانان مستعد از طریق این مبلغین می توانند به حوزه معرفی گردند.

وی افزود: مدیران مدارس باید عنایت داشته باشند که رفتار آنان تاثیر بسیار زیادی در شخصیت سازی طلاب دارد و اگر عملکرد ما همراه با خلوص باشد اثرگذاری مطلوب داشته می گردد.

نماینده ولی فقیه در فارس اظهار داشت: هر خدمتی که می کنیم باید همراه با اخلاص در عمل باشد و اعمال خود را با توسل به اهل بیت(ع) انجام دهیم و بدانیم تلاشی که در راه خدا باشد ضایع نمی گردد.

وی به جنایات رژیم غاصب ضهیونیستی اشاره کرد و گفت: هرکسی متناسب با شرایطی که دارد باید از ملت مظلوم فلسطین حمایت خود را اعلام نماید و از جنایات اسرائیل ابراز انزجار کند و در محافل باید ظلمی که در غزه رخ می دهد یادآوری شود و این را از طریق رسانه ها انعکاس جهانی بدهیم.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام تاکید کرد: علما و روحانیون از بستر فضای مجازی استفاده کنند و صدای مظلومیت مردم فلسطین باشند چراکه حمایت از فلسطین دارای ابعاد مختلفی است و حمایت لسانی از عهده ما ساخته است و باید در زمینه اهتمام لازم را داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا هستند و هر فرمانی در زمینه حمایت از فلسطین داشته باشند برای ما لازم الاجرا است، البته گرداندن صحنه دارای ظرافتی است که ایشان آگاهی کامل به مصالح امت اسلامی دارند و ما در زمینه نظامی باید مطیع امر ایشان باشیم.

ارسال نظرات