۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳
کد خبر: ۷۴۷۲۴۳
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان: 

تدارک برنامه‌های تحولی در حوزه مساجد بویژه نماز ضروری است

تدارک برنامه‌های تحولی در حوزه مساجد بویژه نماز ضروری است
روانشاد با بیان اینکه تدارک برنامه‌های تحولی در حوزه مساجد بویژه نماز ضروری است، گفت: باید از ایده‌های خلاقانه و نوآورانه در توسعه و ترویج فرهنگ نماز استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، اعظم روانشاد در جلسه کارگروه تخصصی اجلاس سراسری نماز گفت: توسعه و ترویج فرهنگ نماز به عنوان مهم‌ترین دستور الهی به ویژه اقامه نماز جماعت در ادارات ضروری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستات افزود: از وظایف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تولید محتوا و به تصویر کشیدن زیبایی‌شناختی‌های نماز است.

وی بر لزوم ظرفیت‌شناسی میان دستگاه‌های فرهنگی استان تاکید کرد و گفت: شناسایی این ظرفیت‌ها در برنامه‌ریزی‌های پیش رو در حوزه اقامه نماز موثر است.

روانشاد ادامه داد: برای ترویج و گسترش فرهنگ نماز و گرایش و انگیزه بیشتر جوانان و نوجوانان به‌سوی این فریضه اله باید به سمت استفاده از ایده‌های بکر، خلاقانه و نوآورانه برویم.

وی اظهار کرد: در حوزه‌های فرهنگی باید مردم را پای کار آوریم و ایده‌های حلقه‌های میانی، انجمن‌های فرهنگی و هنری را جمع‌آوری کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه مردمی‌ بودن از اولویت‌های دولت سیزدهم است، خاطرنشان کرد: در دولت انقلابی فعالیت‌ها برای مردم باید ملموس باشد و مردم پای کار باشند.

ابراهیم بهروج
برچسب ها: نماز برنامه فرهنگ
ارسال نظرات