۱۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۷۴۸۰۶

کارگاه آموزشی فرق و مذاهب ویژه مربیان پرورشی زابل برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ کارگاه آموزشی فرق و مذاهب ویژه مربیان پرورشی منطقه سیستان با همکاری ادارات تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش شهرستان زابل برگزار شد .
حجت الاسلام حسن توحيدي، کارشناس فرق ومذاهب حوزه علميه قم حجت الاسلام حسن توحيدي، کارشناس فرق ومذاهب حوزه علميه قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام حسن توحیدی، کارشناس فرق ومذاهب حوزه علمیه قم، در کارگاه آموزشی فرق و مذاهب که به مدت دو روز ویژه مربیان پرورشی منطقه سیستان در خانه معلم زابل برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه توجه به دین اسلام در دنیا زیاد شده است و افراد جدیدی هر روز وارد دین اسلام می شوند .

وی، افزود: موج اسلام گرایی، متعصبان ادیان و فرق و همچنین آمریکا، اسرائیل و دیگر کشورهای استعمارگر که اسلام را مانع اهداف و منافع سیاسی و اقتصادی خود می بینند، به وحشت انداخته است .

حجت الاسلام توحیدی، بیان داشت: دولتمردان غربی ریاست شان دینشان است و این ریاست تحت عنوان دفاع از مسیحیت و یهودیت صورت میگیرد و اسلام را با منافع خود دشمن می بینند .

این استاد حوزه علمیه قم، تصریح کرد: اینها با روشهای ضد اسلامی از جمله، تبلیغ اینکه، اسلام فقط جنگ است، اسلام حق وحقوق زنان را ضایع کرده و شبهه پراکنی بر علیه اسلام از طریق رسانه ها به مقابله با اسلام خواهی برخاسته اند.

کارشناس فرق ومذاهب حوزه علمیه قم، در بخش دیگری از سخنانش به نقد و بررسی اعتقادات وهابیت پرداخت و گفت: استفاده از آیات قرآنی و توجه به یک آیه یا حدیث و بی توجهی به بقیه آیات از روشهای تبلیغی وهابیت است.

گفتنی است، در این کارگاه آموزشی دو روزه بیش از صد نفر از مربیان پرورشی آموزش و پرورش شرکت داشتند و در پایان گواهینامه دوره آموزشی ضمن خدمت به آنها اعطا شد ./940/پ202/ص
ارسال نظرات