۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۷۵۰۷۳۱
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد؛

شرکت بیش از ۴۰ هزار دانش‌‌آموز اصفهانی در مراسم معنوی اعتکاف

شرکت بیش از ۴۰ هزار دانش‌‌آموز اصفهانی در مراسم معنوی اعتکاف
اصفهان ـ ابراهیمی با اشاره به رشد ۷۰ درصدی دانش آموزان معتکف گفت: در مراسم معنوی اعتکاف امسال، بیش از ۴۰ هزار دانش‌آموز شرکت داشتند که در ۲۶۸ مسجد استان معتکف شدند.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به حضور پرشور دانش آموزان در مراسم معنوی اعتکاف گفت: مراسم معنوی «اعتکاف دانش‌آموزی» امسال با حضور دانش‌آموزان دختر و پسر در مناطق و نواحی استان از تاریخ ۵ الی ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ مطابق با ایام البیض سال ۱۴۴۵ هجری قمری برگزار شد.

وی در ادامه افزود: در این مراسم معنوی، بیش از ۴۰ هزار دانش‌آموز شرکت داشتند که در ۲۶۸ مسجد استان معتکف شدند و این آمار، بیانگر رشد ۷۰ درصدی استقبال دانش‌آموزان از این طرح معنوی در مقایسه با سال قبل است.

ابراهیمی بیان کرد: در ایام اعتکاف، برنامه‌های مختلف معنوی و تربیتی برای دانش‌آموزان تدارک دیده شده بود که به صورت گروهی و با همراهی مربیان مجرب اجرا شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ضمن تقدیر از تمامی نهادهای فرهنگی که در برگزاری این رویداد فرهنگی و معنوی یاریگر آموزش و پرورش بودند اظهار کرد: در طی برگزاری مراسم معنوی اعتکاف، رؤسا و مدیران آموزش و پرورش در سطوح مختلف با حضور در مساجد، با دانش‌آموزان معتکف دیدار و گفتگو کردند تا از این طریق، زمینۀ تقویت روحیه پرسشگری در دانش‌آموزان فراهم شده و به سؤالات آنان پاسخ داده شود./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات