۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۷۵۰۹۶۳

برگزاری آیین بهره‌برداری از ۳۳۳۸ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی قم

برگزاری آیین بهره‌برداری از ۳۳۳۸ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی قم
همزمان با دهه فجر آیین بهره‌برداری از ۳۳۳۸ پروژه محرومیت‌زدایی سازمان بسیج سازندگی سپاه قم و تجلیل گروه‌های جهادی برتر استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا در قم، همزمان با دهه فجر، آیین بهره‌برداری از ۳۳۳۸ پروژه محرومیت‌زدایی سازمان بسیج سازندگی سپاه قم و تجلیل گروه‌های جهادی برتر استان با حضور معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه، تولیت مسجد مقدس جمکران، استاندار قم و فرمانده سپاه قم در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

رونمایی از سرود «سرافراز» به سفارش بسیج سازندگی قم، تجلیل از خانواده سردار شهید علی آقازاده و تجلیل از ۷۰ گروه جهادی برتر و دستگاه‌های اجرایی همراه با حرکت‌های جهادی استان از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

اجرای ۱۱۶ رزمایش اهدای بسته معیشتی، اجرای ۱۲ پروژه لایروبی و احیای قنات، آب‌رسانی به مناطق مختلف و روستاها در ۲۴ پروژه، برپایی ۲۱۸ نمایشگاه و بازار مشاغل خانگی، پرداخت ۱۱۰ میلیارد تومان وام و تسهیلات برای مشاغل خانگی، تاسیس ۱۲۰ نیروگاه خورشیدی خانگی و ساخت ۱۷۳ مورد حمام و سرویس بهداشتی برای منازل محرومین از مهمترین اقدامات بسیج سازندگی قم در سال ۱۴۰۲ بوده است.

ارسال نظرات