۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۷۵۱۳۰۱

اعلام مسیر‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن

اعلام مسیر‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن
حجت الاسلام غلامی با اعلام مسیر‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: این مراسم به صورت همزمان در سراسر استان ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام احمدرضا غلامی، ظهر امروز، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن ساعت ۱۰ صبح در تمام شهرهای استان آغاز می شود، گفت: این مراسم در خرم آباد از میدان شهدا شروع و پس از طی کردن خیابان امام خمینی(ره)، پل انقلاب و خیابان انقلاب تا میدان ۲۲ بهمن ادامه دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان افزود: مسیر راهپیمایی 22 بهمن در بروجرد از میدان رازان، میدان شهدا تا میدان تختی خواهد بود و در شهرستان دورود نیز از میدان فرمانداری تا میدان ولایت است.

وی با اشاره به اینکه مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن شهرستان ازنا از میدان شهید صادقی تا میدان ولیعصر است، عنوان کرد: در شهرستان الیگودرز نیز از میدان آزادی، چهارراه شهرداری تا میدان امام خمینی(ره) و پلدختر در مسیر میدان شهید بهشتی، خیابان معلم جنوبی، خیابان شهید سلیمانی و خیابان هفتم تیر راهپیمایی 22 بهمن برگزار می شود.

حجت الاسلام غلامی مسجد صاحب الزمان(عج)، میدان شهدا و چهارراه الله اکبر را مسیر راهپیمایی مردم شهرستان کوهدشت و میدان امام خمینی (ره)، خیابان آیت الله بروجردی، خیابان کهمان تا میدان عاشورا را مسیر راهپیمایی شهرستان سلسله و میدان بعثت، خیابان امام خمینی (ره) و میدان امام خمینی (ره) را مسیر راهپیمایی شهرستان دلفان عنوان کرد.

وی ادامه داد: مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در چگنی از مصلای نماز جمعه به سمت خیابان امام خمینی(ره) و خیابان ولیعصر و همچنین در رومشکان از مسجد امیرالمونین(ع)، میدان امام (ره) آغاز و تا مقابل آموزش و پرورش ادامه دارد، گفت: این مراسم در معمولان نیز از مصلی نمازجمعه، بلوار امام (ره) آغاز و تا سه راه فرمانداری ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام غلامی بیان کرد: سخنران مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن خرم آباد، رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش و در سایر شهرستان ها ائمه جمعه هر شهرستان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از اقشار مختلف مردم، کسبه و بازاریان و فرهنگیان و جوانان ولایی برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

وی اظهارکرد: در صورت مساعد بودن هوا، نماز ظهر و عصر در مقابل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان واقع در میدان ۲۲ بهمن اقامه می شود.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات