۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۷۵۱۳۱۷

دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار لرستان در پیامی مشترک، مردم انقلابی و ولایی لرستان را به حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد و دکتر فرهاد زیویار، استاندار لرستان در پیامی مشترک به مناسبت فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم انقلابی و ولایی لرستان را برای حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.

متن پیام به شرح زیر شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم» یوم الله ۲۲ بهمن چهل و پنجمین سالروز طلوع پربرکت خورشید درخشان انقلاب اسلامی، و تبلور شکوه و عظمت نهضت مبتنی بر تعالیم نبوی، و سیره و حکومت علوی، و سرآغاز حکومت صالحان فرارسید.

۲۲ بهمن، ماه دلدادگی عاشقانی است که با اقتدا به کلام و پیام امام خویش، خود را به خط خون و آتش زدند، و با نثار خون پاک خویش، بشارت «جاء الحق و زهق الباطل» را فریاد، و بر صحیفه شب تار و طولانی، مُهر پایان زدند، و با عنایت الهی هرگونه توطئه و دشمنی دشمنان و بیگانه صفتان را نقش بر آب نمودند، و پرده‌های ظلم و جور حاکمان مستبد را در هم دریدند.

پیروزی مقتدرانه و شکوهمند انقلاب اسلامی، به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، دامنه های افقِ فتح و نصرت الهی را بر ملت مقاوم ایران پدیدار کرد، و پرده‌های ظلمت شرق و غرب را در هم درید، و استقلال، آزادی، و جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد، و ایران و ایرانی بیشتر از پیش سربلند و سرافراز گردید.

بیش از چهار دهه سنت نیکوی برگزاری جشن‌های مردمی، و گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمن، حکایت از دلدادگی مردم ولایتمداری است که هر ساله با حضور پرمعنای خود، وفاداری به آرمان‌های بلند الهی و انسانی امام راحل عظیم‌الشأن و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را به نمایش می‌گذارند.

اینجانبان با ادای احترام به پیشگاه بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، و ارواح طیبه شهدای والامقام، از کلیه مردم همیشه در صحنه استان لرستان خصوصاً نسل جوان مومن انقلابی دعوت میکنیم که در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، و در پاسداشت خون پاک و مطهر شهدای والا مقام، بار دیگر با حضور پرشور و انبوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تجدید پیمان نمایید.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات