۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۷۵۱۳۶۹
نماینده ولی فقیه در کاشان مطرح کرد؛

راهپیمایی ۲۲ بهمن، نشانه هوشمندی و انسجام ملت ایران

راهپیمایی ۲۲ بهمن، نشانه هوشمندی و انسجام ملت ایران
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی راهپیمایی ۲۲ بهمن را نشانه هوشمندی و انسجام ملت ایران دانست و گفت: ملت ایران با حضور میلیونی خود عظمت و قدرت خود را به رخ دشمن کشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی امروز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن سالروز به بار نشستن شجره طیبه انقلاب اسلامی است، گفت: ۲۲ بهمن سالروز احیای ارزش‌های اسلامی ناب محمدی است.

وی افزود: ۲۲ بهمن سالروز رهایی ملت مسلمان و قهرمان ایران از چنگال ظالمان و نظام سلطه و روز طنین جاء الحق و زهق الباطل است.

نماینده ولی فقیه در کاشان راهپیمایی ۲۲ بهمن را نشانه هوشمندی و انسجام اجتماعی ملت ایران دانست و افزود: امروز مردم ایران با حضور میلیونی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن عظمت و قدرت خود را به دشمن نشان داد.

وی ادامه داد: امروز ملت قهرمان ایران اسلامی با حضور خود در راهپیمایی با عظمت روز ۲۲ بهمن حماسه‌ای دیگر را خلق کردند و ثابت کردند که با وجود همه مشکلات و گرفتاری‌های معمول، هیچ گاه از پشتیبانی و حمایت از انقلاب خود عقب نشینی نخواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهار داشت: تا زمانی که ملت با بصیرت ایران پای انقلاب خود باشند و با حفظ روحیه انقلابی و تیزبینی و استقامت و مقاومت پای امام و مکتب خود بایستند هیچ خدشه‌ای به انقلاب وارد نخواهد شد.

وی ادامه داد: به حول و قوه الهی، امسال نیز ملت ولایتمدار ایران اسلامی به ویژه مردم مومن و شهیدپرور شهرستان‌های کاشان با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بصیرت و روحیه استکبار ستیزی خود را به رخ جهانیان کشیدند.

نماینده ولی فقیه در کاشان قدرت و عزت و افتخار و سربلندی جمهوری اسلامی ایران را نشأت گرفته از بصیرت و روحیه انقلابی مردم همیشه در صحنه دانست و گفت: تا زمانی که این بصیرت و روحیه انقلابی وجود داشته باشد، هیچ خللی به نظام جمهوری اسلامی وارد نخواهد شد و آمریکا و هیچ قدرت دیگری در دنیا نخواهد توانست کوچکترین ضربه‌ای به ایران اسلامی وارد کند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات