۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۷۵۱۳۴۹
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

حضور مردم در صحنه های انقلاب تضمین‌کننده بقا و تداوم انقلاب است

حضور مردم در صحنه های انقلاب تضمین‌کننده بقا و تداوم انقلاب است
روانشاد با بیان اینکه حضور مردم در صحنه های انقلاب تضمین‌کننده بقا و تداوم انقلاب اسلامی است، گفت: این حضور تجلی اتحاد و همبستگی ملت و خنثی کننده توطئه دشمن است.

اعظم روانشاد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، با تبریک چهل و پنجمین جشن بزرگ انقلاب بیان داشت: یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه تجلی اتحاد و همبستگی ملت غیور ایران اسلامی در مسیر انقلاب است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: 22 بهمن ماه مطلع درخشان پیروزی ملتی است که خویشتن خویش را باور کرد و با تکیه بر خودباوری و پیروی از رهبری فرهیخته و آگاه، تاریخی زرین را برای ایران رقم زد.

وی با اشاره به حضور پر شور مردم در دقایق اولیه آغاز مراسم راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد: حضور با شکوه مردم تضمین‌کننده بقا و تداوم انقلاب اسلامی است.

روانشاد ادامه داد: امروز به پشتوانه ملت غیور ایران اسلامی و به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران عزیز در اوج اقتدار در جهان می‌باشد و قله‌های ترقی و پیشرفت و مسیر توسعه همه جانبه را علی‌رغم همه توطئه‌ها و تنگناها طی می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان کرد: حمایت قاطعانه مردم از آرمان‌های بلند امام راحل و شهیدان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، موجب یأس دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی و امیدواری دلسوزان نظام اسلامی است.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات