۲۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۷۵۱۵۹

برنامه‌های رادیو معارف به مناسبت پایان ماه صفر اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر گروه قرآن و حدیث رادیو معارف ویژه برنامه­ مناسبت­های دهه آخر ماه صفر را اعلام کرد.
راديو معارف


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رساـ معینیان، مدیر گروه قرآن و حدیث رادیو معارف در گفت‌وگو با خبرنگاران، ویژه برنامه­ مناسبت­های پایان ماه صفر را اعلام کرد.

وی گفت: ویژه برنامه در سوگ اسوه در شب بیست و هشتم ماه صفر به مدت 45 دقیقه و با موضوع سیره و مکارم اخلاقی پیامبر اکرم (ص)، در شب بیست و نهم به مدت 40 دقیقه و با موضوع نگاهی گذرا به زندگی امام حسن (علیه السلام) و در شب سی­ام به مدت 40 دقیقه و با موضوع بررسی لقب رضا و فضائل و آثار زیارت حضرت امام رضا (ع) تهیه و پخش می­شود.

معینیان ادامه داد: کارشناس این برنامه حجت الاسلام محمد جواد عصاری و سردبیر و تهیه کننده آن حجت الاسلام علی اسماعیلی هستند.

وی افزود: ویژه برنامه روزهای شهادت "اشک ماتم" نامگذاری شده است که در روز بیست و هشتم به مدت 165 دقیقه و با موضوعات ولایت الهی، توحید، ولایت انبیاء و ولایت پیامبر خدا (ص)، روز بیست و نهم به مدت 90 دقیقه و با موضوع ولایت و امامت پس از رسول خدا (ص) و امامت امام حسن مجتبی (ع) و در روز سی­ام به مدت 165 دقیقه و با موضوع ولایت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) پخش خواهد شد.

مدیر گروه قرآن و حدیث رادیو معارف هدف از پخش این برنامه‌ها را تبیین توحید، نبوت و امامت عنوان کرد و ادامه داد: کارشناس برنامه اشک ماتم استاد رمضانی و سردبیر و تهیه کننده آن آقای سید احمد محمودی هستند.

وی خاطر نشان کرد: برنامه دیگری که در شب­های شهادت پخش خواهد شد برنامه در حریم عصمت است که در شب بیست و هشتم به زیارت پیامبر اکرم (ص)، شب بیست و نهم به زیارت امام حسن مجتبی (علیه السلام) و شب سی­ام به زیارت امام رضا (علیه السلام) به مدت 40 دقیقه خواهد پرداخت. این برنامه به سردبیری و تهیه کنندگی آقای حمید علیخانی تهیه و تولید می­شود. 

گفتنی است، ساعت پخش برنامه در سوگ اسوه 22:00 و برنامه اشک ماتم 8:30 و برنامه در حریم عصمت 23:0 است. /916/پ202/ع

ارسال نظرات