۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۷۵۲۲۱۲
مشارکت رقابت؛ پشتوانه ایران قوی (۱۶)؛

آیت‌الله عبداللهی: حضور همگانی مردم در انتخابات؛ زمینه ساز اقتدار و رسیدن به اهداف نظام

آیت‌الله عبداللهی: حضور همگانی مردم در انتخابات؛ زمینه ساز اقتدار و رسیدن به اهداف نظام
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با قدردانی از مردم که با حضور میلیونی خود پشتیبان انقلاب اسلامی هستند گفت: مسئولان وظیفه دارند در کنار رفع کمبودها، نقاط مثبت نظام را اطلاع‌رسانی کنند تا دسیسه دشمنان خنثی شود.

آیت‌الله محمود عبداللهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اهداف نظام متوقف بر وحدت ملی و یکپارچگی است گفت: این وحدت و یکپارچگی با حضور همگانی مردم محقق خواهد شد؛ هر چه این حضور میلیونی و از جامعیت بیشتر برخوردار باشد منشأ اقتدار و زمینه برای رسیدن به اهداف نظام فراهم‌تر است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پیروزی انقلاب اسلامی و به وجود آمدن آن را حاصل حضور همه مردم و یکپارچگی آنان ارزیابی کرد و اظهار داشت: تداوم انقلاب هم همینطور است؛ با وجود سرمایه‌گذاری‌های فراوان استکبار در سال‌های اخیر، نظام با تکیه بر حضور بی‌نظیر مردم توانسته است با قدرت گام بردارد؛ رسیدن به امنیت، اقتدار و دیگر شاخص‌ها نیازمند وحدت و یکپارچگی مردم است.

وی وظیفه مسئولان را اطلاع‌رسانی، تبیین و آگاه سازی درباره گام‌های مثبت نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان و تأکید کرد: رسانه‌های خارجی به شدت علیه انتخابات فعال هستند و تلاش می‌کنند که مردم از صندوق‌ها فاصله بگیرند؛ آن‌ها از کمبودهای نظام سوء استفاده می‌کنند.

آیت‌الله عبداللهی تصریح کرد: بالاخره در دستیابی به بعضی اهداف نظام کمبودهایی وجود داشته است؛ همانطور که در یک سلسله از امور از قوت و امتیاز بالایی برخوردار هستیم؛ بنابراین باید درباره بخش‌ها و گام‌های مثبت نظام اطلاع‌رسانی شود و مردم به خوبی و روشنی از آن‌ها اطلاع پیدا کنند، تلاش برای رفع کمبودها هم باید افزایش یابد تا با تحقق هر دو، توطئه رسانه‌های معاند خنثی شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مسائل معیشتی، تورم و گرانی را از مشکلات مشهود جامعه توصیف کرد و ابراز داشت: حتی اگر مسئولان در این زمینه‌ها خیلی تلاش می‌کنند باید تلاش خود را به صورت کمی و کیفی افزایش دهند و با شدت و قوت بیشتر این مسائل را حل کنند.

وی با قدردانی از مردمی که با همه مشکلات در راهپیمایی 22 بهمن حاضر شدند تصریح کرد: این حضور که نشان دهنده وحدت و اقتدار جمهوری اسلامی است سال‌ها پیش پشتیبان امام خمینی (ره) در تأسیس جمهوری اسلامی به عنوان قطب جدیدی در عالم بود؛ اکنون نیز همین پشتوانه می‌تواند دشمن را به زانو در آورد.

ارسال نظرات