۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۷۵۲۷۲۷
آیت‌الله عبداللهی در گفت‌وگو با رسا:

با حضور جریان‌های مختلف در انتخابات، جای هیچ بهانه‌گیری نیست

با حضور جریان‌های مختلف در انتخابات، جای هیچ بهانه‌گیری نیست
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه مردم فهیم و با بصیرت ایران حضور چشمگیری در انتخابات داشتند، گفت: رقابت حداکثری در انتخابات جای هیچ بهانه‌گیری را بر جای نگذاشت.

آیت الله محمود عبداللهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا انتخابات را یک عمل سیاسی، عبادی، ملی، دینی و عقلی عنوان کرد و گفت: حضور مردم در این انتخابات مظهر وحدت ملی و یکپارچگی و پشتوانه اقتدار و امنیت جامعه و عامل تحکیم نظام بود.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: این تجلی در راستای تحکیم نظام، مقتضای عقلانیت و دینداری است و به عنوان یک عمل صالح، جهاد فی سبیل الله و اطاعت از خدا و رسول شناخته می‌شود و گام مهمی برای تثبیت ارکان نظام و بیعتی با رهبر معظم انقلاب به عنوان ستون اصلی خیمه نظام است.

وی با اشاره به تلاش رسانه‌های خارجی در زمینه مقابله با حضور مردم ایران در انتخابات ابراز داشت: این تلاش‌ها ناکام ماند و مردم توانستند سیلی محکمی بر صورت دشمنی بزنند که با اهداف مختلف پا به این میدان گذاشته بود.

آیت‌الله عبداللهی تأکید کرد: انتخابات ابعاد مختلفی دارد؛ انتخابات پشتوانه تحکیم نظام و عامل تداوم انقلابی است که مردم و امت اسلامی پایه‌گذار آن بوده‌اند؛ با همراهی و حضور مردم این انقلاب تأسیس شده است و تداوم آن هم با همین حضور است؛ حضور مردم نشان دهنده شعور و بصیرت است و می‌تواند پیام‌های مختلف داخلی و خارجی داشته باشد.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حضور مردم در انتخابات را دارای پیام برای مسئولان نیز توصیف کرد و گفت: این بصیرت و حضور مردم به مسئولان پیام می‌دهد که تلاش خود را برای دستیابی به آرمان‌های نظام اسلامی و مطالبات مردم بیشتر به کار بندید.

وی شاخصه‌های معرفی شده به وسیله رهبر معظم انقلاب را در انتخابات گذشته محقق توصیف کرد و اظهار داشت: رقابت حداکثری بود و انتخابات همراه با امنیت برگزار شد؛ حجت بر مخالفین تمام شد و جای بهانه‌گیری و اتهام وابسته بودن به گروهی خاص وجود نداشت.

آیت‌الله عبداللهی افزود: گرایش‌ها، گروه‌ها و ایده‌های مختلف حضور داشتند و نقطه تاریکی برای بهانه‌جویی دشمنان وجود نداشت؛ نکته قابل توجه این بود که عده‌ای از مردم در عین حال که از تورم، گرانی و مشکلات معیشتی رنج می‌برند اما به داده‌ها و آورده‌های نظام باور دارند و برخورداری‌های مادی و معنوی را فراموش نمی‌کنند.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم استقلال، آزادی و آرمان‌های مختلف دیگر را که در طول چهل و چند سال تحقق پیدا کرده است مورد اشاره قرار داد و گفت: پیشرفت‌های علمی و مادی که نظام و جامعه به آن دست یافته‌اند پیش روی ما است؛ بنابراین با قاطعیت می‌توان گفت که توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در این زمینه عملیاتی شده و تحقق پیدا کرده است.

ارسال نظرات