۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۷۵۳۲۷۱

بررسی ظرفیت‌های تعاملی معاونت های پژوهش و آموزش حوزه با بسیج

بررسی ظرفیت‌های تعاملی معاونت های پژوهش و آموزش حوزه با بسیج
ادامه نشست شورای پایگاه بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با موضوع ظرفیت شناسی معاونت‌های حوزه و تعامل آنان با پایگاه بسیج، امروز در مرکز مدیریت حوزه برگزار شد.
 

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، ادامه نشست شورای پایگاه بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه با موضوع ظرفیت شناسی معاونت های حوزه و تعامل آنان با پایگاه بسیج، عصر امروز در مرکز مدیریت حوزه برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در این جلسه که ظرفیت‌های معاونت های پژوهش و آموزش حوزه‌های علمیه مورد بررسی قرار گرفت، حجج اسلام والمسلمین اکبر پور، شاهمرادی، جراح زاده، مفخمی، کلاته، عرفانی پور، قطبی، وکیلی پور، هادی منش و کریمی دیدگاه ها و نظرات خود را در زمینه ظرفیت های معاونت های پژوهش و آموزش حوزه بیان کردند.

بررسی ظرفیت‌های معاونت پژوهش و آموزش و تعامل آن با بسیج حوزه

برگزاری کرسی های آزاداندیشی در مباحثی چون انتخابات، عفاف و حجاب و...؛ محوریت قرار گرفتن ویژه ایثار و شهادت در جشنواره های کتاب سال و علامه حلی؛ استفاده از ظرفیت پژوهش سراها؛ ایجاد اتاق مطبوعات و اسناد در کتابخانه؛ بررسی شرح وظایف پایگاه؛ تمرکز پایگاه بسیج بر کارکنان مرکز؛ طراحی اندیشه دفاع مقدس مثل رزمنده و خانواده و... در قالب جشنواره؛ دریافت موضوعات پژوهشی از مدرسه علمیه جانبازان؛ اختصاص امتیاز ایثار و شهادت در ترازبندی مقالات و آثار پژوهشی؛ پیگیری مصوبات شورای عالی در خصوص بسیج و ایثارگران پیگیری؛ تقویت روحیه بسیج و ایثار؛ بازخوانی شرح وظایف شورا و ایثارگری و ... از دیگر مباحثی بود که اعضای شورا در این نشست به آنها پرداخت.

ارسال نظرات