۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۷۵۳۶۲۴
به همت معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی صورت می گیرد؛

برگزاری سلسله نشست های «حکمرانی در قرآن و نهج البلاغه» در ماه مبارک رمضان

برگزاری سلسله نشست های «حکمرانی در قرآن و نهج البلاغه» در ماه مبارک رمضان
برنامه "حکمرانی در قرآن و نهج البلاغه با موضوع « نامه ۳۱ نهج البلاغه» به همت معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی و با ارائه حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی، در روزهای ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین نجف لک‌زایی رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در گفت وگویی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی بهره مندی از فیوضات این ضیافت الله، تصریح کرد: بحثی که برای ماه مبارک رمضان انتخاب کردیم نامه ۳۱ نهج البلاغه است که از نظر کمیت، دومین نامه در میان ۷۹ نامه و بزرگترین نامه نهج البلاغه می باشد.
 
وی افزود: در ماه مبارک رمضان سال گذشته توفیق داشتیم تا نامه ۵۳ را مورد بحث و بررسی قرار دهیم و در نامه ۵۳ نهج البلاغه رویکرد حکمرانی سیاسی پر رنگ تر بود و در نامه ۳۱ رویکرد حکمرانی اخلاقی و تربیتی غلبه دارد.
 
لازم به ذکر است، این برنامه در هر روز از ماه مبارک رمضان (بجز روزهای تعطیل رسمی) ساعت ۱۲:۴۵ تا ۱۴ برگزار می شود که علاقه مندان می توانند بصورت برخط از طریق لینک dte.bz/hokmconf  و همچنین از آرشیو ضبط شده در رادیو پژوهش به آدرس www.radio.isca..ac.ir استفاده کنند.
ارسال نظرات