۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۷۵۳۶۳۳

نگاه حمایتی به موضوعات فرهنگی، همدلی بین نهادها را افزایش داده است

نگاه حمایتی به موضوعات فرهنگی، همدلی بین نهادها را افزایش داده است
اصفهان - رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: جشنواره فرهنگی هنری «ترنم بیداری» نگاه حمایتی به موضوعات فرهنگی، همدلی را بین نهاد‌ها افزایش داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، محمد علی فرجی در مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری «ترنم بیداری» گفت: ۹۵۲ نفر در این رویداد در دو بخش سرود و نقالی با موضوع انقلاب اسلامی، ایثار و شهادت، مهدویت و انتظار و همچنین تعالی خانواده و در بخش ویژه نماز، قرآن و عترت رقابت کردند. 

وی با ذکر تعدادی از عناوین برنامه‌های اجرایی توسط سازمان در سال جاری، به نگاه حمایتی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در موضوعات فرهنگی در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و آن را متفاوت از سال‌های قبل دانست و افزود: همدلی و هم افزایی را بین نهاد‌های فرهنگی ایجاد کرده است.

فرجی با اشاره به حضور ۶۳ گروه سرود از منطقه کاشان و آران و بیدگل و ۲۶ نفر نخبه و هنرمند مستعد در بخش نقالی در هفتمین جشنواره «ترنم بیداری» اظهار داشت: از لحاظ کمی و کیفی شاهد ارتقا این رویداد بوده‌ایم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، تبیین مفاهیم انقلاب، معرفی وقایع و حوادث انقلاب برای نسل نونهال، نوجوان و جوان را از جمله اهداف جشنواره «ترنم بیداری» عنوان کرد و یادآور شد: این جشنواره با همکاری مدیریت آموزش و پرورش، ناحیه مقاومت بسیج و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با بهره‌مندی از داوران مجرب و متخصص اجرا شد.

لازم به ذکر است، جشنواره فرهنگی هنری «ترنم بیداری» از برنامه‌های فرهنگ‌سرای مهر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با معرفی برگزیدگان در بخش سرود و نقالی در تالار شهر شهرداری کاشان به کار خود پایان داد. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات