۱۹ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۰:۲۱
کد خبر: ۷۷۵۹۸
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی:

پروژه ایران هراسی آمریکا محکوم به شکست است

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه ایران هراسی با هدف غفلت جهان اسلام از ظرفیت‌های خود از سوی آمریکا کلید خورده است.
کاظم جلالي، خبر کميسيون امنيت ملي مجلس


کاظم جلالی، نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: پروژه ایران هراسی بدان خاطر از سوی امریکا کلید خورد تا جهان اسلام متوجه ظرفیت خود و مسائل اصلی آن نباشد.

وی افزود: هدف اصلی آمریکا از اجرای پروژه ایران هراسی در جهان آن است که به جای اینکه جنایات رژیم صهیونیستی و غصب فلسطین اشغالی مساله اصلی جهان اسلام باشد، جمهوری اسلامی هدف قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه آمریکا در این پروژه شکست خواهد خورد خاطر نشان کرد: دلیل شکست این پروژه آن است که ملت‌های منطقه فهمیده اند هدف از اجراء این پروژه ایجاد مسابقه تسلیحاتی در منطقه است.

وی گفت: آمریکایی‌هابرای حضور خود  در منطقه هزینه های زیادی متحمل شده اند از این رو قصد دارند با ایجاد ایران هراسی در منطقه سلاح های خود را بفروشند تا بخشی از این هزینه ها را جبران کنند.

جلالی همچنین تصریح کرد: علاوه بر منحرف کردن ذهن مسلمانان از موضوع فلسطین آمریکا در پی انزوای جمهوری اسلامی است تا بتواند پس از آن راه را برای ایران ستیزی باز کند. /955/ت302/ج

ارسال نظرات