۱۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۷۸۷۵۱
دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل:

دانشجویان با شناخت بزنگاه ها گوش به فرمان رهبری باشند

خبرگزاری رسا ـ دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور گفت: حوادث بعد از انتخابات هر چند هزینه هایی را بر نظام در عرصه بین المللی وارد کرد؛ اما موجب پالایش برخی از افراد شد و ماهیت جریانات را برای مردم و اقشار مختلف بر ملا کرد.
دانشجویان با شناخت بزنگاه ها گوش به فرمان رهبری باشند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد افکانه، دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور، عصر سه شنبه در سومین دوره نشست نخبه پروری سیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور با اشاره به برنامه های سومین اردوی علمی، فرهنگی و سیاسی نخبه پروری سیاسی فردای انقلاب تصریح کرد: در این اردوی علمی فرهنگی که در شهر قم و با سخنرانی آیت الله مصباح یزدی در سالن همایش های مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) افتتاح شد، برنامه های گسترده ای از جمله برگزاری کارگاه های علمی و آموزشی، دیدار با مراجع تقلید و علما، برگزاری نشست علمی مناظره با موضوع ولایت فقیه و جریان شناسی سیاسی با استفاده از نظرات اندیشمندان برجسته برگزار می شود.

وی دیدار با مراجع تقلید و بهره گیری از تذکرات و نصایح علما را از دیگر برنامه های پیش بینی شده ذکر کرد و گفت: در همین راستا اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور با حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید دیدار خواهند داشت.

افکانه ابراز داشت: اساتید برجسته ای همچون دکتر محمد جواد لاریجانی، وحید جلیلی و دکتر خواجه سروی معاون دانشجویی وزیر علوم نیز در این اردو به ارائه دیدگاه های خود در خصوص مسائل جاری کشور و مسائل فرهنگی خواهند پرداخت.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت بصیرت داشتن دانشجویان ابراز داشت: دانشجویان به عنوان افسران میدان جنگ نرم باید با شناخت بزنگاه ها و رصد درست و تبیین صحیح مسائل مختلف سیاسی در کشور گوش به فرمان رهبر انقلاب باشند و از ایشان تبعیت کنند.

افکانه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حوادث و فتنه های بعد از انتخابات در کشور تصریح کرد: حوادث اخیر در کشور هر چند هزینه هایی را بر نظام در عرصه بین المللی وارد کرد اما موجب پالایش برخی از افراد شد و ماهیت جریانات برای مردم و اقشار مختلف بر ملا شد.

دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نامگذاری سال جاری به سال همت مضاعف و کار مضاعف خاطرنشان کرد: این موضوع جزو مقولات و موضوعات مهم و برنامه های کلی انجمن اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور قرار خواهد گرفت. /924/پ202/ص
ارسال نظرات