۱۶ تير ۱۳۸۹ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۸۰۳۴۵

ویژه برنامه‌های تابستانی طلاب مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه جوادالائمه(ع) مشهد گفت: ویژه برنامه های تابستانی این مدرسه علمیه با محوریت تثبیت معلومات و رشد تربیتی طلاب برگزار می شود.
حجت الاسلام جلائيان
حجت الاسلام علی جلائیان مدیر مدرسه علمیه جوادالائمه(ع) در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: در پی تثبیت معلومات و رشد تربیتی طلاب در ایام تابستان، میانگین روزی پنج ساعت برنامه مستقیم برای طلاب در این مدرسه علمیه در نظر گرفته شده است.

وی  گفت: این برنامه ها شامل مرور دروس گذشته در قالب کلاس تجزیه و ترکیب، رشد معنوی وفکری، انس با قرآن (در قالب ترجمه قرآن)، مباحث تفسیری، انس با حدیث جهت رشد جنبه های اجتماعی و اخلاقی در قالب قرائت حدیث، رشد علمی و استعدادی درقالب کلاس های پرسش وپاسخ و پاسخ به شبهات زیر نظر اساتید حوزه است.

مدیر مدرسه علمیه جواد الائمه(ع) بیان داشت: طلاب نیازمند ارتباطات علمی، اجتماعی و ورزشی هستند، براین اساس دیدارهایی با علما، اردوهای یک روزه و برنامه های ورزشی (سه روز در هفته) در برنامه های تابستانی این مرکز گنجانده شده است.

وی همچنین با توجه به اینکه طلاب گزینش شده این مرکز از میان فارغ التحصیلان دانشگاهی می باشند، گفت: طریقه گزینش به صورت حضور عمومی در مدرسه، پاسخگویی به پرسشنامه (تهیه شده توسط مرکز)، تعیین سرفصل هایی جهت مطالعه ( ارائه محفوظات و مطالعات صورت گرفته)، انجام مصاحبه به صورت تخصصی ( درپنج گروه و انتخاب اولیه)، مصاحبه نهایی (با حضور مدیریت مدرسه) و برسی جهات مختلف شخصیتی فرد است.

حجت الاسلام جلائیان اظهار داشت: هر یک از داوطلبین از هنگام ورود به مرکز تا هنگام اعلام نتایج گزینش، کاملا در همه امور مورد برسی قرار خواهند گرفت.

وی افزود: گزینش طلاب این مرکز از ابتدای مرداد ماه تا اوایل شهریور صورت می گیرد و آغاز سال تحصیلی جدید از نیمه شهریور خواهد بود./968/پ202/ص


ارسال نظرات