۱۹ تير ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۸۰۵۱۷

عیادت سفیر ایران دربیروت و شخصیت های مختلف سیاسی لبنان از آیت الله قبلان

خبرگزاری رسا ـ سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت و شماری از شخصیت های سیاسی لبنان، عصر روز گذشته از آیت الله شیخ عبدالامیر قبلان، رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان که در اثر عارضه بیماری از چند روز پیش در بیمارستان دانشگاه ای یو بی بیروت بستری شده است، عیادت کردند.
آيت الله قبلان؛ رئيس مجلس اعلاي شيعيان لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، غضنفر رکن آبادی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت، عصر روز گذشته از آیت الله شیخ عبدالامیر قبلان، رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان که بر اثر عارضه قلبی از چند روز پیش در بیمارستان دانشگاه ای یو بی بیروت بستری شده است، عیادت کرد و شفای عاجل ایشان را از خداوند خواست.

گفتنی است که نبیه بری، رییس پارلمان لبنان، میشل موسی، علی عسیران، عباس هاشم، علی فیاض، انور خلیل و بهیه حریری از نمایندگان پارلمان لبنان، عصام ابو درویش، رییس حزب کیان، گروهی از مدیران و اساتید حوزه های علمیه لبنان و بسیاری از دیگر شخصیت های سیاسی و مذهبی این کشور نیز به عیادت وی رفتند.

قبلان مدتی است به دلیل بیماری در بخش سی سی یو بستری بود که به تازگی به بخش عمومی منتقل شده است و شخصیت های سیاسی مختلف در لبنان در ملاقات های حضوری و تماس های تلفنی جویای سلامتی وی شدند./981/الف


ارسال نظرات