۲۹ تير ۱۳۸۹ - ۰۲:۲۳
کد خبر: ۸۱۳۰۵
عضو مجمع روحانیان مجلس:

سپاه وظیفه حفظ انقلاب را بر عهده دارد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام طباطبایی نژاد گفت: در تمام نقاط و جای جای کشور باید عیون امت حاضر باشند و فتنه های احتمالی استکبار را خنثی کنند.
حجت الاسلام سيد مصطفي طباطبايي نژاد
حجت الاسلام سید مصطفی طباطبایی نژاد نماینده مردم اردستان در مجلس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به فرمایش اخیر رهبر معظم انقلاب خطاب به نیروهای سپاه پاسداران ظهارداشت: حتی اگر زمانی برسد که تمامی قدرتهای استکباری با انقلاب اسلامی صلح کنند، باز وظیفه سپاه پاسداران نسبت به حفظ انقلاب اسلامی پایان نیافته است.

وی با بیان اینکه سپاه علاوه بر حفظ مرزها وظیفه حفظ انقلاب را بردوش دارد افزود: در تمام نقاط و جای جای کشور باید عیون امت حاضر باشند و فتنه های احتمالی استکبار را خنثی کنند.

عضو کمیسیون حقوق و قضایی مجلس تصریح کرد: در حادثه اخیر مسجد زاهدان ملاحضه شد که یکی از فرزندان پاسدار انقلاب چگونه با جان فشانی عواقب ترور سیاه دشمن ر ا کاهش داد، از این رو پاسداران متعهد به انقلاب هیچ گاه نباید غفلت و یا بیش از حد در نقاط حساس کشور احساس امنیت داشته باشند بلکه همواره باید هوشیار باشندو به موقع عمل کنند.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی شهید فهمیده های بسیاری داشته و دارد گفت:آنچه مسلم است وضعیت کشور اسلامی ما به مانند یک بدن است، به طوری که همانگونه که میکروب یا ویروسی که امنیت بدن را تهدید کند مدافعان بدن برمی خیزند، در جامعه ما نیز باید پاسداران سپاه انقلاب مانند شهید فهمیده استان سیستان و بلوچستان در هر زمان اعلام آمادگی و عمل را داشته باشند.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد همچنین خاطر نشان کرد:رهبر معظم انقلاب از سپاه پاسداران خواسته است تا در برابر هر گونه گزند احتمالی علیه انقلاب و کشور آمادگی بازدارندگی داشته باشند و این یعنی حفظ اقتدار نظام و صیانت از دستاوردهای مادی و معنوی انقلاب اسلامی. /955/ت302/ج
ارسال نظرات