۰۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۸۱۸۹۱

پیگیری پدافند غیرعامل از وظایف مسجدی ها است

خبرگزاری رسا ـ دشمن با شبهه افکنی سعی در تخریب وتضعیف ارزش های دینی دارد و وظیفه مسجدی ها پیگیری جدی پدافند غیر عامل است.
مسجد
به گزارش خبرنگار خبر گزاری رسا در مشهد، جعفری، عضو شورای سیاستگذاری همایش اندیشه های آسمانی، روز گذشته در مراسم اختتامیه این همایش گفت: دشمن در جنگ سخت مراکز حساس را نشانه می گیرد و بعد از شناسایی برای نابودی آن ناحیه اقدام می کند و وظیفه کشوری که مورد هجوم قرار می گیرد، تقویت و تجهیز نیرو وسلاح برای جلو گیری از شکست است؛ درجنگ نرم نیز پس از شناسایی و اولویت بندی نقاط مهم نسبت به انهدام آن ها اقدام می کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر دشمن سرمایه کشور یعنی مراکز حساس فکری همانند مساجد، قرآن و دانشگاه را نشانه گرفته است وبا شبهه افکنی سعی در تخریب وتضعیف این نواحی دارد بنابراین وظیفه مسجدی ها پیگیری جدی پدافند غیر عامل است.

جعفری اظهار داشت: هر چند زمان برگزاری این اردو مختصر بود اما به جهت این که در جوار امام رضا(ع) برگزار شد، از اثر گزاری مطلوبی برخوردار ومملو از خیر وبرکت بود.

معاون آموزش وپژوهش کانون های فرهنگی مساجد تأکید کرد: اعضای کانون های مساجد پس از برگشت به شهر های خود باید کوله بار و توشه معنوی خود را عملیاتی کرده و معلومات خود را به دیگران نیز انتقال بدهند و برای فعالیت های دیگر در حال آماده باش قرار گیرند.

وی تصریح کرد: ستاد کانون های فرهنگی مساجد به جهت این که همواره جوانان(سربازان جنگ نرم) مرا مستعد دیده است، فعالیت فرهنگی وآموزشی با ارزشی را انجام داده است./968/پ202/ص
ارسال نظرات