۰۷ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۸۲۰۷۱
مسؤول اطلاعات سپاه استان سمنان:

ترورهای کور به دلیل ترس از جهانی شدن حکومت ایران است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حفاظت اطلاعات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اظهار داشت: ترس از جهانی شدن حکومت جمهوری اسلامی ایران سبب شده است که دشمنان نظام ، همانند اوایل پیروزی انقلاب به ترورهای کور و به خاک و خون کشیدن مردم بی گناه روی بیاورند.
تشييع پيکر شهدا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، سرهنگ غلامرضا خرم جاه، مسؤول حفاظت اطلاعات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در سومین یادواره 76 شهید عشایر شهرستان مهدی شهر، صدور انقلاب اسلامی در سطح بین المللی را از اهداف بزرگ امام خمینی (ره) برای تحقق حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) عنوان کرد و گفت: خون های پاک شهدای انقلاب اسلامی ایران و هشت سال دفاع مقدس سبب الگوگیری بسیاری از مردم آزاده کشورهای مختلف برای مقابله با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی شده است.

وی تصریح کرد: ترس از جهانی شدن حکومت جمهوری اسلامی ایران سبب شده است که دشمنان نظام ، همانند اوایل پیروزی انقلاب به ترورهای کور و به خاک و خون کشیدن مردم بی گناه روی بیاورند.

مسؤول حفاظت اطلاعات سپاه استان سمنان قطع شدن دست وهابیون و اتحاد بیش از پیش شیعه و سنی را از برکات خون شهدای حوادث تروریستی سیستان و بلوچستان در چند سال اخیر دانست و افزود: دشمنان به دنبال ضربه زدن به سه اصل جدا نشدنی، شهادت، انتظار ظهور امام زمان و تبعیت از ولایت فقیه در جمهوری اسلامی ایران هستند که با هوشیاری مردم تاکنون ناکام مانده اند.

خرم جاه با بیان اینکه تحقیقات و مطالعات انجام شده درباره جنگ تحمیلی نیاز به بازنگری دارد گفت: بسیاری از شگردهای جنگی رزمندگان جان برکف در عملیات های مختلف به عنوان مفاهیم اصول نظامی در دانشگاه های بزرگ دنیا تدریس می‌شود.

وی با اشاره به ناامیدی دشمن از مقابله نظامی با جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: بررسی ها نشان می‌دهد اگر استکبار جهانی امیدی به پیروزی در جنگ با جمهوری اسلامی ایران داشت حتی یک لحظه هم غفلت نمی‌کرد.

این یادواره در منطقه ییلاقی جاش لوبار مهدی شهر برگزار شد.

برگزاری مسابقه های فرهنگی، نمایشگاه عکس و آثار شهدا و مسابقه اسب سواری بسیجیان نیز از برنامه های جنبی این یادواره بود./960/ پ202/ص
ارسال نظرات