۱۷ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۸۷۱۲۴
سخنگوی ستاد استقبال مردمی مقام معظم رهبری:

مردم قم برای دیدار با ولی فقیه خود لحظه شماری می کنند

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی ستاد استقبال مردمی سفر مقام معظم رهبری به قم حال و هوای مردم این استان به منظور استقبال از حضرت آیت الله خامنه ای را وصف نشدنی خواند و مردم قم را مشتاق و بی قرار دیدار با ایشان دانست.
نشست خبري مسئولان ستاد مردمي استقبال از مقام معظم رهبري در قم نشست خبري مسئولان ستاد مردمي استقبال از مقام معظم رهبري در قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدحسن ذاکری سخنگوی ستاد مردمی استقبال از مقام معظم رهبری عصر امروز در نشست خبری با حضور خبرنگاران با اشاره به سفر قریب الوقوع رهبر فرزانه انقلاب به استان قم تصریح کرد: با توجه به درخواست های مکرر برای آماده شدن جهت استقبال با شکوه و پرشور از مقام معظم رهبری ستاد مردمی استقبال از معظم له متشکل از تشکل های مردمی شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: مقدمات این امر در هفته گذشته انجام شده و جلسات متعددی نیز برگزار شده است و کمیته های اطلاع رسانی، تبلیغات، اقشار و ستادهای مردمی در این راستا شکل گرفته و افزون بر شکل گیری چهار ستاد اصلی در مناطق چهارگانه قم و همچنین شکل گیری ستادهایی مجزا در بخش های مختلف استان، ده ستاد فرعی نیز در دیگر نقاط شهر قم شکل خواهد گرفت.

وی با اشاره به حال وهوای وصف نشدنی مردم قم به منظور استقبال از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ابراز داشت: مردم قم برای دیدار با ولی فقیه خود لحظه شماری می کنند و همه قم مشتاق و بی قرار دیدار با رهبر عزیز انقلاب هستند.

حجت الاسلام ذاکری بیان داشت: با شکل گیری ستاد استقبال مردمی سفر مقام معظم رهبری به قم، ما این شور مردمی را در قالب ستادهای مردمی سازمان دهی خواهیم کرد.

سخنگوی ستاد استقبال مردمی ادامه داد: با توجه به اینکه تاریخ سفر رهبر انقلاب اسلامی به شهر قم دقیقا مشخص نشده است آغازین روز دهه کرامت به عنوان شروع برنامه های ستاد مردمی اعلام شده است.

وی همچنین از برپایی نمایشگاه های عکس و دستاوردهای سفرهای قبلی مقام معظم رهبری به قم خبر داد و گفت: این نمایشگاه ها در مدت حضور با برکت مقام معظم رهبری در قم در محل ستادهای مردمی برپا خواهد شد تا مردم بیش از پیش با برکات و دستاوردهای سفر معظم له آشنا شوند.

حجت الاسلام ذاکری با بیان اینکه 22 تشکل و نهاد مردمی عضو ستاد مردمی استقبال از مقام معظم رهبری هستند گفت: ستاد مرکزی استقبال از معظم له در خیابان صفاییه شکل خواهد گرفت و جهت سهولت ارتباط شهروندان با ستادها شماره تماس های مجزایی برای این ستادها در نظر گرفته خواهد شد.

وی مجمع فضلا و مدرسین قمی حوزه علمیه قم، مجمع طلاب و فضلای قمی، کانون طلاب و دانشجویان جوان قم و کانون نویسندگان طلاب قمی را از جمله تشکل های حوزوی عضو ستاد استقبال از مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: جامعه اسلامی فرهنگیان، ورزشکاران، کارمندان، شورای هیات مذهبی، مجمع اصولگرایان، حزب موتلفه اسلامی و دیگر تشکل ها عضو این ستاد مردمی هستند.

سخنگوی ستاد استقبال مردمی در پایان با بیان اینکه خیابان ها و کوچه پس کوچه های شهر قم به منظور استقبال از رهبر عزیز انقلاب توسط مردم چراغانی و آزین بندی خواهد شد گفت: این ستاد به منظور تبیین جایگاه ولی فقیه جزوات و لوح فشرده هایی را آماده و در اختیار عموم قرار خواهد داد. /924/پ202/ج

ارسال نظرات