۱۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۸۹۵۵۵
استاندار قم:

مسؤولان با همت و تلاش مضاعف منویات رهبر معظم انقلاب را برآورده سازند

خبرگزاری رسا ـ استاندار قم در جلسه شورای فرهنگ عمومی اظهار داشت: آثار ملی و بین‌المللی سفر پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی به قم بسیار فراتر از تصور ماست و تبیین این دستاوردها و حفظ شور و نشاط سفر ایشان ضرورت دارد.
آغاز مرحله آزمايشي صدور کارت ملي هوشمند - موسي پور استاندار قم


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور در جلسه شورای فرهنگ عمومی در سخنانی اظهار داشت: آثار ملی و بین‌المللی سفر پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی به قم بسیار فراتر از تصور ما بوده و تبیین این دستاوردها و حفظ شور و نشاط سفر ایشان ضرورت دارد.

وی افزود: علما و فضلای حوزه‌های علمیه، مراجع عظام تقلید، مدیران و مسئولان اجرایی و اقشار مختلف مردم ولایتمدار قم در استقبال و دیدار با ولی امر مسلمین حماسه‌ای جاودان و تاریخی آفریده و همه به نوعی در این افتخارآفرینی نقش داشتند.

استاندار قم با اشاره به بیانات روشنگرانه و گوهربار مقام معظم رهبری در جمع اقشار مختلف مردم خاطرنشان کرد: ایشان در عرصه‌های مختلف رویکردها و راهبردهایی ارزشمند ارائه کردند که دست‌اندرکاران امر باید نسبت به اجرای دقیق آنها اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی همچنین ضرورت ثبت و ضبط حواشی و خاطرات سفر رهبر فرزانه انقلاب به قم را مورد توجه قرار داد و گفت: در این سفر پرخیر و برکت صحنه‌هایی ناب، ماندگار و تأثیرگذار از عشق دوسویه مردم و ولایت رخ داد که باید در قالب مجموعه‌ای نفیس گردآوری و منتشر شود.

حجت‌الاسلام موسی‌پور گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر اخیر نسبت به مسائل فرهنگی شهر مقدس قم دغدغه بسیاری داشتند و ضمن تأکید بر جایگاه ویژه قم در سطح ملی و فراملی بر نگاه ویژه مسئولان به این مسئله اشاره کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه به برکت سفر ولی امر مسلمین اعتبارات متنابهی به استان قم اختصاص یافته است اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی با همت و تلاش مضاعف نسبت به اجرای پروژه‌ها اهتمام داشته باشند.

استاندار قم خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه‌ها و هزینه‌کرد این اعتبارات برای سراسر کشور و تسهیل خدمت‌رسانی به همه مردم به ویژه زائران حرم کریمه اهل‌بیت(س) موثر خواهد بود.

وی در پایان تصریح کرد: تمام برنامه‌های اجرایی و طرح‌های عمرانی باید همراه با پیوست فرهنگی باشد. /916/د102/ع

ارسال نظرات