۲۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۹۰۵۴۳
امام جمعه مسجد سلیمان:

خنثی‌شدن توطئه‌های دشمنان در گرو هوشیاری مسلمانان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مسجد سلیمان، خنثی شدن توطئه‌های دشمنان را در گرو هوشیاری ملت‌های مسلمان دانست و حضور در آیین عید قربان را سبب نا امیدی دشمنالن برشمرد.
امام جمعه مسجد سليمان، حجت الاسلام اميني
حجت الاسلام محمد صادق امینی، امام جمعه مسجد سلیمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که عید قربان، نماد وحدت بین مسلمانان و شیعیان جهان است، اظهار داشت: این عید یکی از با شکوه‌ترین اعیاد شیعیان است که شرکت در این‌گونه مراسم‌ها خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان است.

رییس شورای فرهنگ عمومی مسجد سلیمان، با اشاره به این ملت های مسلمان هوشیاری و آگاهی خود را حفظ کنند، اظهار داشت: خوشبختانه ملت های مسلمان جهان همیشه بیدار و هوشیار بوده اند و این بیداری سبب شده تا استکبار جهانی، تفرقه افکنی و ایجاد اختلاف میان مسلمانان را دنبال کنند که البته همیشه توطئه‌های آنان با یاری خداوند متعال خنثی شده است.

امام جمعه مسجد سلیمان، به تأکید امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بر وحدت میان مسلمانان اشاره و تصریح کرد: رهبر کبیر انقلاب منادی اتحاد بین مسلمانان جهان است و همواره نخبگان و سران کشورهای مسلمان را به اتحاد و همدلی فرا می‌خواند.

حجت الاسلام امینی در پایان اعمال هماهنگ مناسک حج را از نمادهای اتحاد بین مسلمانان جهان دانست و ابراز داشت: اگر مسلمانان اتحاد و همدلی خود را حفظ نکنند، همه نعمت‌ها و دستاوردهای موجود در مناسک حج از بین خواهد رفت./945/پ202/س
ارسال نظرات