۰۳ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۹۱۲۹۷
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی:

وحدت نیروهای وفادار به نظام باید حول محور ولایت و روحانیت باشد

خبرگزاری رسا ـ دبیر کل حزب موتلفه اسلامی وحدت بین نیروهای معتقد به انقلاب حول محور روحانیت و ولایت را یک نیاز داخلی ارزیابی کرد و گفت: افرادی که تصور می کنند می توانند وحدت برقرار کنند و روحانیت در حاشیه باشد به جایی نخواهند رسید.
حزب موتلفه اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد حسن حقیقی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی ظهر امروز در دیدار با آیت الله علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: اعضای حزب موتلفه اسلامی با انگیزه دینی به کار سیاسی پرداخته اند و بارها در طول 47 سال فعالیت خود ثابت کرده اند که کار سیاسی را تا جایی ادامه می دهند که با موازین شرعی منطبق باشد و اگر کار سیاسی با موازین شرعی و دینی انطباق پیدا نکند ما آن کار را مشروع نمی دانیم و خود را مجاز به انجام آن نخواهیم دانست.

وی تصریح کرد: از ابتدای فعالیت حزب موتلفه اسلامی ما همواره زیر پرچم ولایت، روحانیت و مرجعیت خود را مجاز به فعالیت های سیاسی می دانیم.

این فعال سیاسی ابراز داشت: تاییدات مراجع تقلید در خصوص حزب موتلفه اسلامی تشویقی برای اعضای این حزب است که با انگیزه های دینی وارد کار سیاسی شده اند و اعضای این تشکل سیاسی اگر ببینند فعالیت هایشان مورد تایید مراجع نیست کار خود را بیهوده قلمداد می کنند.

وی ابراز داشت: در حال حاضر اعتقاد ما این است که وحدت بین نیروهای معتقد و وفادار به انقلاب و ارزش های اسلامی حول محور روحانیت و ولایت یک نیاز مستمر و دایمی است.

حبیبی ادامه داد: تمام سعی و تلاش ما این است که در جایی که مصلحت مجموعه وفادارن به نظام یک مساله را ایجاد کند و مصلحت حزب موتلفه چیز دیگری را در این گونه مواقع مصلحت عمومی و مجموعه وفادارن به نظام را ترجیح خواهیم داد و ما معتقدیم اگر کار حزبی غیر از این عمل کند یک کار تاسف آمیز و گروه گرایانه تلقی خواهد شد.

این فعال سیاسی یادآور شد: کسانی که می خواهند اتهام گروه گرایی به آنها ثابت نباشد باید در بزنگاه ها ثابت کنند که مصالح گروهی و عمومی را به منافع حزبی ترجیح می دهند.

وی ادامه داد: در شرایطی که دشمنان در خصومت با ما وحدت نظر دارند برای حفظ دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی وحدت بین نیروهای معتقد به نظام حول محور ولایت، روحانیت و مرجعیت یک نیاز دایمی است و کسانی که خیال می کنند می توانند وحدت برقرار کنند درحالیکه روحانیت در کنار و حاشیه باشد به جایی نخواهند رسید.

این فعال سیاسی در پایان با بیان اینکه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن از نبرد نظامی نیز سخت تر است ابراز داشت: کسانی که به مساله وحدت نیروهای معتقد و وفادار به نظام حول محور ولایت، روحانیت و مرجعیت معتقد هستند باید مراقب توطئه ها و تهاجم فرهنگی دشمنان نیز باشند./924/پ202/ج
ارسال نظرات