۱۴ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۹۲۴۲۴

برگزاری حلقه‌های مطالعاتی «امام آنچنان که هست» در دانشگاه تهران

خبرگزاری رسا ـ حلقه های مطالعاتی«امام آنچنان که هست» از سوی بنیاد اندیشه های امام خمینی(ره) دوشنبه هر هفته در مسجد دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
امام خميني
محمد علی الفت پور،‌ رییس بنیاد تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از تشکیل این بنیاد و فعالیت های آن خبر داد.

الفت پور افزود: تا کنون فعالیت‌هایی از سوی این بنیاد همچون انتشار شماره یک ویژه‌نامه‌ای با عنوان خط امام،‌ تشکیل حلقه‌های مطالعاتی ویژه دانشجویان با عنوان امام آنچنان که هست، انجام شده است و به زودی سایت و پرتابل این بنیاد به روز رسانی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: حلقه‌های مطالعاتی‌«امام آنچنان که هست» ویژه دانشجویان دوشنبه هر هفته از ساعت 13 تا 14:30 در مسجد دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

رییس بنیاد تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) ابراز داشت: این دوره مطالعاتی درباره اندیشه‌های امام و مطالعات صحیفه و بقیه آثار امام خمینی(ره) است و در پایان دوره به شرکت کنندگاه پایان دوره اهدا خواهد شد.

وی گفت: این بنیاد زیر مجموعه نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها است که با هدف پر کردن خلأ‌های موجود در دانشگاه‌ها نسبت به تفکرات و اندیشه‌های امام خمینی(ره) تأسیس شده است./956/پ202/س

ارسال نظرات