۰۵ دی ۱۳۸۹ - ۲۰:۴۸
کد خبر: ۹۴۰۳۹
استاندار گلستان:

حماسه نهم دی، نمایش بصیرت ملت ولایت مدار ایران اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ استاندار گلستان با بیان این که دشمن امروز به دنبال یارگیری از درون خواص و رجال سیاسی است، گفت: خواص و نخبگان جامعه باید با افزایش بصیرت در خود توطئه های نرم دشمنان را خنثی کنند.
استاندار گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، جواد قناعت، استاندار گلستان، امروز در جلسه ستاد عالی دهه فجر انقلاب اسلامی استان در گرگان ضمن مقایسه شیطنت های نظام سلطه در سه دولت سازندگی، اصلاح طلب و اصول گرا جهت استحاله شدن و عدول از مبنای نظام اسلامی افزود: در زمان سازندگی محور اصلی توطئه های دشمن بحث شبیخون فرهنگی بود.

وی ادامه داد: در زمان دولت اصلاحات مهم ترین توطئه، فکر استحاله از درون بود که متأسفانه دشمن در این قسمت به موفقیت هایی نیز دست یافت.

 قناعت ادامه داد: اما در دولت نهم کمیت این شیطنت بسیار بالاو محور آن روی موضوع ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی و دولت اصولگرا بود.

استاندار خاطرنشان کرد: همه مشاهده کردند در طول چهار سال دولت نهم در حوزه های مختلف علمی و فنآوری چه کارهای وسیع و با عظمتی در ایران اسلامی صورت گرفت و شاهدیم که در دولت دهم نیز چه کارهایی صورت می گیرد.

قناعت تصریح کرد: یکی از موضوعات مهمی که در دولت دهم در محور اصلی دشمن قرار می گیرد یارگیری دشمن از داخل است که به صورت یارگیری از خواص و رجال سیاسی داخلی انجام می شود.

وی با اشاره به بحث گسترش سطح بصیرت در جامعه گفت: بحث بصیرت کلیدی است که مردم ما در نهم دیماه 88 ثابت کردند و اکنون همه سطح بصیرت مردم در اجرای هدفمند کردن یارانه ها را شاهد هستیم.

استاندار گلستان ادامه داد: این بصیرت اقتصادی و اجتماعی مردم در این است که همه می دانند منفعت این طرح ملی به همه مردم می رسد.

قناعت با اشاره به توطئه ها و کارشکنی ها نظام سلطه در ایران اسلامی اظهار داشت: بصیرت افزایی اقشار مختلف جامعه بسیار ضروری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: ستادهای دهه فجر و اعضای کمیته های تخصصی باید در کنار سایر برنامه ها در ایام الله فجر انقلاب اسلامی دو موضوع بصیرت محوری و تبیین جایگاه ولایت مطلقه فقیه را مورد توجه قرار دهند./950/پ202/الف
ارسال نظرات