۱۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۹۵۲۲۸
عضو مجلس خبرگان رهبری:

اجرای طرح هدفمند سازی یارانه ها سبب شکوفایی اقتصاد می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان، اجرای صحیح طرح هدفمند سازی یارانه ها را سبب شکوفایی اقتصادی در کشور دانست.
آيت الله نور مفيدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، روز گذشته در جمع ائمه جمعه استان در گرگان، با اشاره هدفمند کردن یارانه ها گفت: صرفه جوئی در مصرف آب، برق، گاز و سایر موارد در بخش های دولتی، یکی از کارهای دیگر است که دولتمردان باید در دستور کار خود قرار دهند و از سوی دیگر نیز دولت باید قیمت برخی از خدمات را با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه برای کشاورزان و کارخانجات به صورت عادلانه افزایش داده و یا در اختیار کشاورز و کارخانه دار، یارانه قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها را همه گروه های سیاسی قبول دارند و هیچ انسان عاقلی وجود ندارد که بگوید، شکل گذشته اقتصاد در کشور درست بوده و نیازی به اصلاح وجود ندارد.

امام جمعه گرگان با اشاره به این که مسأله صرفه جویی و درست مصرف کردن همواره مورد تأکید دین مبین اسلام بوده است، ادامه داد: همه مردم باید دولت را در اجرای مناسب این طرح یاری دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، اجرای مناسب طرح هدفمند سازی یارانه را سبب شکوفایی اقتصاد در کشور دانست و بیان داشت: خوشبختانه از آغاز اجرای این طرح ملت ایران نیز بیشترین همکاری را با دولت داشته اند.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گلستان، نیز در ادامه این جلسه ائمه جمعه را حلقه واصل بین مردم و حاکمیت دانست و گفت: مردم مسلمان ایران، هرهفته با حضور در صفوف به هم پیوسته نمازجمعه، لرزه بر اندام دشمنان می اندازند.

حجت الاسلام ابوالفضل عامری، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گلستان با بیان این که نماز جمعه از مصادیق بارز پیوند میان دین و سیاست در دین مبین اسلام به شمار می آید، افزود: هر هفته، مسلمانان در یک زمان و مکان مشخص گرد هم می آیند و این فریضه عبادی سیاسی را با اقتدا به انسانی، عادل، فهیم و فاضل در قالب جماعت برگزار می کنند.

وی خاطرنشان کرد: نماز جمعه علاوه بر دارا بودن جنبه های فردی، حائز ویژگی های سیاسی و اجتماعی نیز هست و می تواند به منزله کانونی مهم برای بازگویی و بازخوانی مسائل هفتگی مسلمین و یافتن راه حل هایی برای آن به حساب آید.

حجت الاسلام عامری، از ائمه جمعه استان خواست تا با حمایت از طرح هدفمندکردن یارانه ها مسؤولان را در خدمت رسانی به اقشار محروم و کم درآمد یاری کنند./950/پ202/الف
ارسال نظرات