۱۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۹۷۴۵۹
در مراسمی؛

از خدمات رییس هیات امنا دفتر تبلیغات اسلامی تجلیل شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تودیع حجت الاسلام والمسلمین جعفری گیلانی رییس هیات امنا دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار و از تلاش ها و خدمات 32 ساله وی در راس هیات امنا این مرکز فرهنگی تبلیغی تجلیل شد.
مراسم توديع حجت الاسلام والمسلمين جعفري گيلاني مراسم توديع حجت الاسلام والمسلمين جعفري گيلاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تودیع حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفری گیلانی رییس هیات امنا دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، روز یک شنبه با حضور اعضای هیات امنا، معاونان و مدیران پژوهشکده های این مرکز حوزوی برگزار و از زحمات، تلاش ها و اقدامات متمادی و طولانی وی تجلیل شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که در مرکز همایش های بین المللی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، حجت الاسلام سید حسن ربانی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، با قدردانی از تلاش ها و خدمات حجت الاسلام والمسلمین جعفری گیلانی، تصریح کرد: وی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در کنار امام بود و بعد از انقلاب نیز با تمام وجود در خدمت نظام اسلامی و فرهنگ دین قرار گرفت و رسالت خود را به خوبی انجام داد.

حجت الاسلام حسن ربانی، با بیان اینکه تجلیل از این گونه افراد و شخصیت ها باید در سطح ملی صورت گیرد، ابراز داشت: حجت الاسلام والمسلمین جعفری گیلانی بیش از سی سال تلاش خالصانه و مجدانه به خواست خود بازنشسته می شود و ما قدردان زحمات و تلاش های ایشان هستیم.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی ، رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، حجت الاسلام محمدحسن نبوی از اعضای هیات امنا دفتر تبلیغات، حجت الاسلام احمد زادهوش معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات، حجت الاسلام سید ضیا مرتضوی رییس پژوهشکده فقه و حقوق دفتر تبلیغات، حجت الاسلام عباس اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم و دیگر اعضای هیات علمی این نهاد تبلیغی در حوزه، در سخنانی عملکرد حجت الاسلام والمسلمین جعفری گیلانی را ستودند و از تلاش های وی قدردانی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری گیلانی رییس هیات امنا دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نیز در این مراسم با اشاره به عنایت و توجه ویژه امام راحل و مقام معظم رهبری به این نهاد تاکید کرد: با عنایت این بزرگان دفتر تبلیغات اسلامی به نماد روشنفکری حوزه تبدیل شده و به رشد و بالندگی بسیار خوبی رسیده است.

وی تاکیدکرد: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه بستری برای توسعه روشنفکری دینی در حوزه های علمیه است و باید دست اندرکاران این نهاد با همدلی این مسیر را تداوم ببخشند.

گفتنی است، در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از تلاش ها و خدمات 32 ساله حجت الاسلام والمسلمین جعفری گیلانی تجلیل شد. /924/پ202/ص
ارسال نظرات