۱۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۹۷۴۶۵
رییس دفتر تبلیغات اسلامی:

حجت الاسلام والمسلمین جعفری گیلانی همچون سربازی اطاعت خود را از رهبر انقلاب نشان داده است

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، با تجلیل از خدمات و تلاش های حجت الاسلام والمسلمین جعفری گیلانی، گفت: وی در عرصه های مختلف از انقلاب و ارزش های دینی دفاع و همچون سربازی اطاعت خود را از مقام معظم رهبری نشان داده است.
مراسم توديع حجت الاسلام والمسلمين جعفري گيلاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید حسن ربانی، روز یک شنبه در مراسم تودیع رییس هیات امنا این مرکز که در سالن همایش های دفتر تبلیغات برگزار شد، از تلاش ها و اقدامات چندین ساله حجت الاسلام والمسلمین جعفری گیلانی در این نهاد تبلیغی و فرهنگی تجلیل کرد.

وی ادامه داد: حجت الاسلام والمسلمین جعفری گیلانی در روزهای غربت انقلاب اسلامی در کنار امام راحل بود و بعد از انقلاب اسلامی نیز در سنگرهای دفاع از دین و انقلاب حضور جدی داشت و برای دفاع از مکتب با تمام وجود به صحنه آمد.

حجت الاسلام ربانی با بیان اینکه تجلیل از این گونه شخصیت ها باید در سطح ملی انجام شود، ابراز داشت: حجت الاسلام والمسلمین جعفری گیلانی بیش از سی سال در دفتر تبلیغات حوزه خدمت کرد و با اصرار خود بازنشسته شد و ما موظف به تکریم و تجلیل از این گونه افراد هستیم.

وی همت در کار، اخلاص، جدیت و همراهی با انقلاب و رهبری را از مهم ترین ویژگی های رییس هیات امنا دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم دانست و افزود: حجت الاسلام والمسلمین جعفری گیلانی همچون سربازی اطاعت خود را نسبت به مقام معظم رهبری نشان داده است.

حجت الاسلام ربانی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز به حجت الاسلام والمسلمین جعفری گیلانی عنایت و توجه دارند، خاطرنشان کرد: وی هم در هیات امنا دفتر تبلیغات و هم در هیات مدیره مرکز خدمات حوزه حضور خواهند داشت و ما از تجارب و اندیشه های وی استفاده خواهیم کرد.
 
این گزارش حاکی است، حجت الاسلام محمدحسن نبوی عضو هیات امنا دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نیز در این نشست،  از خدمات و تلاش های چندین ساله حجت الاسلام والمسلمین جعفری گیلانی قدردانی کرد.

حجت الاسلام عباس اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی قم که به نمایندگی از حجت الاسلام خاموشی رییس سازمان تبلیغات در این مراسم حضور یافته بود نیز پیشنهاد کرد با همکاری دفتر تبلیغات و سایر ارگان های فرهنگی، همایش تجلیل از خادمان عرصه دین و فرهنگ به صورت ملی برگزار شود. /924/پ202/ص
ارسال نظرات