۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۲۳۸۴۲۷
رییس حزب التوحید لبنان:

آل خلیفه به زباله دان تاریخ می‌پیوندد

خبرگزاری رسا ـ رییس حزب التوحید لبنان ضمن محکومیت بازداشت شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین تاکید کرد که آل خلیفه به زباله دان تاریخ می‌پیوندد.
وئام وهاب، رييس حزب التوحيد لبنان




به گزارش خبرگزاری رسا، وئام وهاب، رییس حزب التوحید لبنان در نشست همبستگی با شیخ علی سلمان که در بیروت در حال برگزاری است، خطاب به پادشاه بحرین تصریح کرد: با توجه به خواسته ملت بحرین، سرنگونی سرنوشت آل خلیفه است و هیچ گریزی از آن وجود ندارد.
 

 

وی خواستار آزادی فوری شیخ علی سلمان شد و گفت: ملت بحرین مانند شیخ علی سلمان در یک زندان بزرگ به سر می‌برد اما دیری نخواهد پایید که این حاکمان ظالم به زباله دان تاریخ بپیوندند.
 

 

وی با تأکید براینکه اراده ملت‌ها از قدرت پادشاهان تأثیر گذارتر است، گفت: حاکمان منطقه که خود جایگاه متزلزلی دارند توانایی حمایت از پادشاه بحرین را نخواهند داشت.
 

 

این شخصیت لبنانی افزود: جای هیچ شکی وجود ندارد که تظاهرات مسالمت آمیز مردم بحرین حکومت آل خلیفه را سرنگون می‌کند و نقشه‌های این رژیم هیچ کاری را از پیش نمی‌برد.


وهاب، پیروزی ملت‌های مسلمان منطقه در برابر تکفیری‌ها را محتوم دانست و اظهار داشت: تا زمانی که امت اسلامی از شخصیتی مانند سید حسن نصرالله برخوردار است هیچ فتنه ای در جهان اسلام به سرانجام نمی‌رسد.


گفتنی است رژیم آل خلیفه به بهانه‌هایی واهی شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین را بازداشت کرد که این اتفاق با واکنش شخصیت‌های دینی و سیاسی کشورهای مختلف مواجه شده است./983/ب902/ک
 

ارسال نظرات